Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Var på fest i går.... Midt under festen så jeg blod på papiret når jeg tørket meg.. Jeg fikk nesten helt panikk, og tenkte " nå kommer dagen jeg har ventet på, nå mister vi mirakelet vårt". Jeg og samboer hoppet i bilen og vi kjørte ned til Ullevål, ringte på veien og fikk beskjed at vi bare kunne komme. Har fått utrolig bra støtte der etter alt det som har skjedd med meg, så er utrolig fornøyd med ullevål. Traff legen nesten umiddelbart og fikk UL. Han kunne ikke se noen blødninger i det hele tatt han, og så at ting så nesten bedre ut i dag enn det gjorde på UL to dager siden... Åååh, jeg ble så utrolig glad. Så h*n hadde vokst på to dager til og med... Han viste oss hode, og noen hvitere partier som var på vei til å bli armer og ben....*sukk* og hjertet da selvfølgelig, jeg er veldig opptatt av hjertet. Alt var bare bra. Utrolig lettende. Nå tror jeg faktisk jeg kan senke skuldrene og bare nyte tiden som gravid. Men jeg har noen spørsmål: Om man er veldig sår nedentil, da tenker jeg ikke bare i skjede åpningen, men generellt der nede. Noen som har noen erfaring og råd? Og dere som har hatt XU eller exu, hvor lenge gikk det før dere kunne trene igjen?? Jeg blir gal av å ikke kunne trene. Men er kjempe redd for å få infeksjoner, så vil heller drøye det for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei på deg Iselin!!! jeg kom tilbake seint i går fra helge tur......... og jeg har tenkt så på hvordan det gikk med deg på ul på torsdag!!!!! men nå ser jegjo at alt er bare velstand, ) og da ble jeg super glad!!!!! jeg tror nok også du kan slappe av, den lille spiren din er nok så levedyktig som det går an =) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Sårheten nedentil er fordi du hovner opp pga. utvidelse av blodårer etc. Det er ganske mye jobbing der nede for å forberede et liv i magen din og den skal komme ut der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3guttsmamma;) Skrevet 28. mai 2006 #4 Del Skrevet 28. mai 2006 jeg fikk beskjed at jeg skulle ikke trne på 6 uker etter at jeg hadde exu og måtte operere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei t-79 Ja, her er alt bare supert.. Etter nød Ul i går, så har jeg virkelig begynt å slappe av. Ilte jo ned på Ullevål i går kveld, for jeg hadde antydninger til blod.. blir jo helt hysterisk... Men legen konstanterte at det ikke var noen blødninger i det hele tatt og at det så faktisk bedre ut i går, enn det gjorde for to dager siden. Så....alt er toppers... Gleder meg til magen kommer jeg... for nå føler jeg meg bare oppblåst.... Hatt en bra helgetur? Hvor har dere vært? Vi pratet om at nå kan man jo begynne å dra på sommerhytta og sånn i helgene.. Det gleder jeg meg til... sørland, båt og måkeskrik. Hvor langt er du på vei igjen? Bodde dere i Oslo? Har sikkert spurt om det før, men jeg er blond og gullfiskminne,...hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 29. mai 2006 #6 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei igjen Iselin!! supert at alt er bra med deg og den lille ;o) jeg sakl på ul på onsdag, og er kjempe nervøs....... håper håper håper at alt er bra!!!! jeg er super hysterisk for ma, men jeg har fortsatt vondt i puppene ;o) og tisser MYE!!!! vi var i malmø og køben.... det var kjempe deilig, bare slenge rundt på fortauskafeer og glo, og shoppe litt og spise masse god mat =o) jeg er 11+1 i dag jeg, så det nærmer seg de magiske 12.... om alt er bra på onsdag skal jeg begynne å slappe av og nyte dette her også ;o) vi bor i oslo ja, dere også eller? hor langt er du på vei nå? når er termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 29. mai 2006 Da er sikkert alt i orden med deg og bebisen.. Høres jo bra ut iallefall. Men man blir nervøs forran hver ultralyd. Jeg blir iallefall det. Men det er sikkert normalt. Jepp, bor i Oslo vi og.. Nesten på grensa til lørenskog. Så har fått fødeplass på ahus og greier allerede. Begynte å lese om fødsler og sånn, og fikk litt sånn noia, men jeg gleder meg fordet da. Men tenk når man sitter der i veer og ja.... Lurer på hvordan en vee kjennes ut...hehe.. Er 8 uker i dag jeg og har sett hjerte slå sterkt og fint på ultralyd 3 ganger, så denne gangen er jeg nesten sikker på at det går bra Har hatt mye uflaks så det er på tide med flaks nå... Termin er 10 januar... Du har vel termin i desember du da? Hvor skal du føde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 29. mai 2006 #8 Del Skrevet 29. mai 2006 hvor ved grensa til lørenskog da? jeg jobber på høybråten jeg, det er vel også nesten ved grensa er det ikke? vi bor på årvoll vi, så jeg håper å føde ved ullevåll, har litt dårlig erfaring derfra fra ma`en, men synes barsel hotellet høres så bra ut.... og har hørt mye bra om føden der.... er det der du går til kontroller? hva synes du? jeg har termin 19.des, så jula blir nok noe annerledes i år ja ;o) hi hi ** huff, jeg får litt angst når jeg tenker på fødsel jeg, men det er liksom så lenge til at jeg ikke helt føler det angår meg enda, he he :-) men har noen venninner som akkuratt har født, og jeg synes ikke det er så gøy å høre på dem fortelle akkurat =o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 29. mai 2006 Har du msn? Vi kan jo snakkes over der. Føler meg ikke så confy å legge ut allt her så alle kan lese...hehe.. Men høybråten er et veldig bra sted... Jeg har kjempe god erfaring med Ullevål. Hadde jo utskrapning der etter MA i januar og jeg ble jo operert der 14 mai. Men de har vært helt fantastiske der altså. Så tror ikke du trenger å grue deg. Jeg kan bare ringe inn om jeg er urolig å komme på ultralyd og de har fulgt meg kjempe bra opp etter exu operasjonen og sånn... Men skjønner at du har litt noia for det etter at du har hatt ma utskrapning der.. Har litt noia for alle sykehus jeg da, etter jeg lå der....isj..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 29. mai 2006 #10 Del Skrevet 29. mai 2006 har msn ja, adr er [email protected].... skariv nå da, for jeg ble vedig nysgjerrig nå ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 29. mai 2006 Har lagt deg til lista.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå