Gå til innhold

April: Amanda sover sin første lur allerede og her sitter jeg.

Anbefalte innlegg

Vi var oppe halv seks i dag, så deilig å få med seg så mye av dagen dere! :-/

Nå er det lille prinsessa tilbake i senga si og jeg koser meg i et stille hus.

Flere morgenfugler her i dag ?(nå begynner det jo forresten å bli langt på dag her, så nå må dere da ha stått opp?)

Fortsetter under...

Så snill du er, som står opp kl halv seks!!

Eg fekk trua mannen min opp i går, fordi eg trudde kl var 7, når det viste seg at kl berre var 6, måtte begge i seng igjen... (den eine frivillig, den andre ikkje fullt så frivillig, men godtok det uten for store protestar etter litt pupp...) I dag også begynte han å mase kl 0530...og maste til kl var 7, då er det lov å stå opp... MEN då begynte spetakkelet... han fekk ikkje pupp...mamma var små sur etter 1,5 time med masing, og streika heilt til 7.24... (Prøvde med mjølk på flaske då, men det kom fort ut att..) Her er det, som du kanskje skjønnar, puppen som er bøygen...hadde han fått pupp 5.30, hadde han sovna att...for så å begynne masinga 5 natta etter, så 4, og så sikkert annakvar time heile natte...NEI TIL PUPP OM NATTA!!!! (OK, eg er litt små sur fortsatt ;-)) Og klagar, når du står opp 5.30 kvar dag... ja ja..

Å nei du ikke hver dag. I går var det mannen sin tur å stå opp, da sov hun selvfølgelig til halv sju....sikkert mer glad i pappaen sin den jenta, som lar han få sove lengre :-)

Her er det forskjellig hver dag, men gjevnt over er det tidlig opp ja!

Huff...det var tidlig, ja.... Og jeg som "klager" over at Lille har begynt å våkne 06.20.....Synes det er 40 min for tidlig jeg da... (minst). Det har skjedd noen ganger ( kan telles på en hånd i hele hans liv...) at han ahr klint til og sovet til 08.....Fantasitisk.... I dag var vi også tidlig oppe (altså 06.20) siden pappa'n har bursdag i dag tenkte vi at han skulle få sove lenge. Siden Lille holder på å få tenner krever det LITT innsats å holde han nogenlunde rolig så pappa'n skulle få sove. Det holdt til 08.30..., men nå er det blitt slik at det er leeenge her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...