Gå til innhold

Kul i brystet, hoven kjertel?


Havi

Anbefalte innlegg

Får man hovne kjertler i brystet når man er gravid? Har fått en to- tre cm stor kul i det ene brystet og er veldig bekymret. I det andre brystet er det bare små klumper... Klemte og kjente masse på det i går, og i dag er det kjempe ømt. Har aldri hatt ømme bryster, bare brystvorter ved graviditet. Så jeg kjenner ikke til dette i det hele tatt. Noen som vet om man får kuler i brystet når man er gravid? Er bare 5+3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, tror melkekjertlene kan bli litt hovne, de vokser jo litt og forbreder seg på å lage melk... Men jeg har ikke mye erfaring med det der assa.

Jeg er så øm i puppene at jeg ikke klarer å klemme så mye på dem til å kjenne etter om jeg har kuler der eller ikke.

Men du kan spørre legen din...sånn for sikkerhets skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har kuler i brystet fra før jeg ble gravid, og det trenger ikke å være noe som helst. jeg var å sjekket mine, men det er bare hovne kjertler. jeg er veldig øm i brystene, er 5+6 og gravid for første gang. Jeg ville ikke ha bekymret meg, men er jo bare til å høre med legen for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!

Har en kjerteleller kul-lignende i det ene brystet som alltid er hoven før mensen, og som etter det forsvinner helt. Nå er den ikke forsvunnet, er i uke 5 eller 6 visst. Snakket med en venninne av en venninne som studerer medisin før jeg ble gravid. Hun sa at sånne kjetler ville være der under hele graviditeten og forvinne etter fødsel. Alikevel: sjekk med legen, det skal jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...