Havi Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Får man hovne kjertler i brystet når man er gravid? Har fått en to- tre cm stor kul i det ene brystet og er veldig bekymret. I det andre brystet er det bare små klumper... Klemte og kjente masse på det i går, og i dag er det kjempe ømt. Har aldri hatt ømme bryster, bare brystvorter ved graviditet. Så jeg kjenner ikke til dette i det hele tatt. Noen som vet om man får kuler i brystet når man er gravid? Er bare 5+3.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 ja, tror melkekjertlene kan bli litt hovne, de vokser jo litt og forbreder seg på å lage melk... Men jeg har ikke mye erfaring med det der assa. Jeg er så øm i puppene at jeg ikke klarer å klemme så mye på dem til å kjenne etter om jeg har kuler der eller ikke. Men du kan spørre legen din...sånn for sikkerhets skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei! Jeg har kuler i brystet fra før jeg ble gravid, og det trenger ikke å være noe som helst. jeg var å sjekket mine, men det er bare hovne kjertler. jeg er veldig øm i brystene, er 5+6 og gravid for første gang. Jeg ville ikke ha bekymret meg, men er jo bare til å høre med legen for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SimsalabimBaby! Skrevet 28. mai 2006 #4 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg også! Har en kjerteleller kul-lignende i det ene brystet som alltid er hoven før mensen, og som etter det forsvinner helt. Nå er den ikke forsvunnet, er i uke 5 eller 6 visst. Snakket med en venninne av en venninne som studerer medisin før jeg ble gravid. Hun sa at sånne kjetler ville være der under hele graviditeten og forvinne etter fødsel. Alikevel: sjekk med legen, det skal jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå