Tre søte små Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Og sukk...for en natt, altså! Han har våknet og vridd seg, skreket og prompet annenhver time hele natten! Og har kvittert en skikkelig gjørmete bleie på morgenen, med noen harde klumper. Han fikk grønnsakspure for første gang i går, ca 2 spiseskjeer, så det er vel grunnen eller? Ja ja, nå ligger han og pludrer og koser seg. Og jeg sitter her og blomstrer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 god morgen vi har hatt en litt mer urolig natt enn vi er vant til her også....det var så varmt og fint i går så det ble i varmeste laget på soverommet. også har hun begynt å rulle seg på magen i senga også sutrer hun hvis hun ikke kommer seg tilbake....hehe....dette skal bli meg noe....hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Morn morn!! Huff da, stakkers dere..... Vi har hatt en strålende natt. Jeg la henne kl 19, og hørte henne 06:45. Derretter pludra hun litt, og så sto vi opp 08. Men du, tror egentlig ikke det er grønnsakspureen som er grunnen til mage besværet han hadde i natt. For om du ga han litt å går etermiddag, så kommer det vel ikke ut som avføring alleredevel...det tar vel litt fler timer igjennom fordøyelsessystemet? Nei, jeg vet ikke jeg, er veldig usikker, mange sier de kan bli slik når tennene kommer...sånn "tannbæsj"..... Nei, nå skal jeg ikke skrive mer, for jeg vet virkelig ikke!! DUA,rasig når hun ruller segg om natta. Kanskje en sånn babysafe/pose hadde vert noe. Mange sier den er fin til å forhindre at de snur seg, både de med og de uten feste annordning.... Ha en fin dag da damer!! Ja det er sikkert t Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 28. mai 2006 #4 Del Skrevet 28. mai 2006 God morgen, god morgen, god morgen!!! Sjenker sympati til de som har hatt urolige netter. Vi har hatt en fin natt, helt vanlig. Oppe en tur ved 5.30 tida og så sov vi til 9.00 i dag. Og nå har jeg skikkelig søndagsfølelse her. Blir sikket "hobby-søndag" i dag. Bare småsuldre med litt rydding, gjøre klart for ei ny uke liksom, og så blir det vell litt skraping i kveld tenker jeg. Håper alle får en super dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 28. mai 2006 #5 Del Skrevet 28. mai 2006 Goood morning. (Litt seint da men....) Vi har også hatt en tøff natt, har vært oppe tre ganger. Aner ikke hvorfor han holde rpå sånn, regner med at det er ei tannpå vei. Var i seng klokka 20.30 i går og så våknet han 02.00, fikk pupp da, og våknet igjen klokka 04.30, ville bare kose da.Sovnet på brystet mitt, og vi var i seng 05.00. Våknet igjen klokka 06.30 fikk ny pupp og sov til 08.30. Og jeg blir jo liggende våken i allefall 1/2 time hver gang etter jeg er i seng igjen. Så jeg føler det som om jeg har vært på en skikkelig rangel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 28. mai 2006 #6 Del Skrevet 28. mai 2006 God dag, føler med dere som har hatt en urolig natt. Her var vi også mye våken. Men så sovna han på morgen da, når gubben hadde kommet seg ut av senga for å underholde ham. Og nå har han ligget ute i vogna i mer enn 4,5 timer og vil ikke vekkes. Vet egentlig ikke helt hvordan dagen skal legges opp, er så trøtt. Får se det an og ta et minutt av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå