alvis Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Gutten vår våkner kl 04 hver eneste natt. Dette har han begynt med etter jeg begynte å jobbe. Det er så utrolig slitsomt. Før sov han til 06-07 og vi har ikke forandret på noen rutiner. Jeg er helt utslitt av dette nå. Vi har prøvd å la han grina, jeg har prøvd å gi han pupp og t.o.m tatt han med inn til oss. Ingenting hjelper. Ved kl 07 er han trett og grinete igjen og jeg må legge ham ute i vognen. Vi legger han kl 20 og jeg syns ikke 8 timer er nok for en liten gutt. Jeg jobber turnus og går ofte aftenvakt ene dagen og dagvakt neste dag. Det betyr at jeg ikke er hjemme fra jobb før etter 22.30. Så må jeg spise og dusje. Neste morning begynner jeg på jobb kl 07. Jeg er helt utslitt av å sove så lite. Mann min hjelper selfølgelig men vi har lite leilighet og jeg sover så lett så det er ikke mye søvn jeg får etter kl 04. Noen andre som er opp så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 he he, har mange ggr ønsket det fantes en tablett som gjorde meg lys våken når lillemor har skreket gjennom natta:) Det eneste som har funket for oss er å være konsekvent på ikke å ta henne opp. Sitter heller og holder henne i hånda til hun sovner igjen. Det virker som hun har lært det nå, så hun orker ikke skrike så lenge, kanskje 10 min, sitter da gjerne 20 min... et par ggr om natta til vi står opp halv 6. Da er hun strålende blid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå