Gå til innhold

Når fikk dere barnevognen i hus??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kjøpte vår for ca 1 mnd siden, var da ca 5 mnd på vei. Nå står den på loftet og venter på å bli tatt i bruk i månedsskiftet aug/sept.

Det er absolutt ikke dumt å begynne å tenke på det, for dersom du skal ha en vogn som ikke er lagervare, er det mange av fabrikantene som har leveringsstopp (sommerstengt) i sommer, så det kan være litt ekstra lang leveringstid. Jeg ville i alle fall forhørt meg litt i butikkene der det er aktuelt for deg å kjøpe vogn.

Har i alle fall hørt at de som skal ha barn i oktober eller tidligere og skal ha Emmaljunga bør bestille nå.

• 3 uker senere...

Annonse

Har bestilt vogn. Enkelte vogner og utgaver kan det jo være ca 10 uker leveringstid på... så det er vel lurt å være i god tid. Mange butikker tilbyr også å oppevare vogna til babyen er født.

sunl

Vi skal hente vogna i morgen, bestilte den for et par dager siden. Er 35 uker nå, så det begynner å haste. Fant ut hvilken vogn vi ville ha i januar, men siden det er svigermor som skal betale den har det blitt opp til henne.

Sikkert lurt å være ute i god tid, de sa i butikken at produsenten (Emmaljunga) nå sluttet å lage 2006 modellene. En annen i butikken så at vi var heldige som fikk vogn nå, mange måtte vist vente til september. Syntes det hørtes litt rart ut jeg, men...

Venter på engangsstønaden fra trygdekontoret. Regner med at den er rett rundt hjørnet så jeg blir vel å kjøpe vogn når vi kommer hjem fra ferie! Sånn om et par uker altså. Da er jeg 30 uker på veg faktisk så det begynner jo faktisk å haste litt og.

Skulle gjerne kjøpt for lenge siden men det var pengene da...

Mine andre barn har hatt nye vogner så da skal minstemann få det også... (men kjøper ingen dyr vogn forde da så)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...