Gå til innhold

Nå er det rett før jeg henter øksa..

Mamsen86

Anbefalte innlegg

.. og hogger eksen i huet!!!!!! Unnskyld assa, jenter.. Men jeg er så drittlei den gutten der!!!! Faen til kødd, jeg blir gæren!!!!

Han har (angivelig) sagt til til en annen "jeg driter i den faens drittungen", noe jeg egentlig ikke tror han har sagt! Men jeg følte at jeg syntes det var noe som burde bli tatt opp.. Om det skulle vise seg at han faktisk hadde sagt det, så fuck it.. Da var grensa nådd uansett liksom! Meeen.. Dette utviklet seg jo SÅ KLART til en krangel og jeg sa det at hvis det var sånn han ville han det, så skulle ikke jeg ta intiativ til noe som helst noe mer!

Og jadda.. Nå skal han dra med seg advokter og det som er inn i bilde!

Jeg er så utrolig sliiiiiiiten, jeg orker snart ikke mer av dette!!

Jeg veit jo at han ikke kommer noen vei med det advokattullet sitt, og det har sine grunner! Uten å gå nærmere inn på det.. Så uroer meg ikke for det akkurat! Men fortsatt.. Jeg er så JÆVLA sliten av hele situasjonen!! Jeg er så sliten av at han gir faen, jeg er så sliten av all kranglinga frem og tilbake.. Og jeg er drittlei av å sitte her å sippe som en jævla drittunge dag etter dag etter dag!

I dag knakk jeg fullstendig sammen, alt har vært så på tryne i dag!

Før det første så var det altfor rolig i magen min, på tross av is og iskaldt vann og alt sammen.. Så har vært på tuppa for det, liksom! Og så må han fjotten komme å dytte meg over streken!

Jeg føler meg som verdens verste person.. For et helvete jeg drar den stakkars datteren min inn i!! Akkurat i dag så føler jeg at ingenting skal fungere for meg.. Jeg vet at når tårene er borte og solen titter frem igjen i morgen, så er det helt andre tanker som står i huet på meg! Men akkurat nå.. Akkurat nå føles det virkelig på tryne her!!!!!!

Fortsetter under...

Skjønner så absolutt hvordan du har det.

Jeg er i ganske så lik situasjon.

Typen jeg var ilag med ville at vi skulle få en unge ilag,men da jeg ble gravid ble han sur å gikk.

Masa på meg for at jeg måtte ta abort,at æ måtte få fjerna "driten" som han kalte det.

Han oldt på i et par mnd å kjefta på meg via meldinger og han ringte. Han trua me rettsak og alt som er når ungen blir født.

Jeg oppdaga jo det etter at det ble slutt at han har vært utro mot meg mange ganger og at han har vært en notorisk løgner mens vi har vært et par.

Å attpåtil fikk jeg vite at han allerede hadde fått seg ny kjæreste sørpå,den helga han var her siste gang å jeg ble gravid.

Denne nye damen er totalt uvitende om alt som skjer,han har ikke fortalt henne om verken meg eller ungen vi venta.

så det har vært tøffe tider men nu ser jeg bare lyst på livet,å gleda meg til å bli mamma igjen.

Har termin 26.09

Du er ikke verdens verte person lille venn, men du er på vei til å bli mamma.

Jeg vet så inderlig godt hvor fortvilet man kan bli oppi alt sammen. Ingenting ser ut til å gå i den rettningen man selv mener er best. Og man ønsker jo til en hver tid det beste for babyen sin.

Jeg er helt enig med deg i det du sa til ham. "Om det er slik han vil ha det, så tar ikke du noen form for kontakt med han."

Om han er interesert, får han ta initiativ, og da i positiv karakter!

Jeg har sagt det til flere her inne: "Stol på degselv, og dine egene avgjørelser!"

Du skal bli mamma:), og det kommer til å bli helt fantastisk! :)

hei hei.

Dette er som å høre meg selv når jeg gikk gravid men vet du hva jeg gjorde. kutta absolutt all kontakt! etter megling som endte med bare krangling så tok jeg det valget og kutte kontakten. jeg fikk meg nytt nr, ny kjæreste og vi flyttet ut av byen. Nå er det oss tre og det går veldig bra. har ikke hørt noe fra far. har ikke hemmelig adresse så han har nok ikke prøvd å finne oss. men samme kan det være.

har funnet mannen i mitt liv og vi snakker om nr 2. han elsker dattern min som hun skulle vært hans(var 6 mnd når vi ble sammen) og hun kommer aldri til å savne *sæddonoren*. du er pappa i hjertet og om dna ikke matcher så er det uviktig. det sa alltid pappa'n min. har er stefar til min storesøster.

fortvil ikke. plutsellig kommer det en ridder og 'redder' deg også.

klem klem

Hehe, ja.. Det hadde vært deilig med en sånn solskinnshistorie! =) Kjempe glad på dine vegne!! =)

Når det kommer til meg å eksen så.. Tja, jeg vet ikke helt! Jeg er jo utrolig glad i han, vi har delt mye sammen! Men han forandret seg totalt som person på så utrolig kort tid, kjenner han liksom ikke igjen.. Og det er så skremmende!!!! Og jeg er så drittlei av at vi ikke klarer å finne ut av ting og tang, liksom.. Enda vi prøver og prøver, så føler jeg at vi hele tiden går på veggen! Og det er der samvittigheten kommer inn i bilde.. Altså, dette var jo ikke planlagt! Men..

Jeg elsker å være gravid, jeg elsker å kjenne at jenta mi sparker og koser seg inne i magen min!

Men jeg skal ærlig innrømme at det er litt tøffere å gå gravid alene enn jeg hadde forestilt meg! Ikke at det tar helt knekken på meg, men jeg kjenner et lite stikk når jeg ser hvordan andre pappaer koser seg og gleder seg liksom! Og så sitter jeg og eksen her å er heeelt på trynet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...