Gå til innhold

Er det ingen som er fornøyd som tjukk?

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Eg e 163 høy og veie 96 kg.

Eg les om probleman som kan komme av å være overvekti i svangerskapet og eg bekymre meg litt innimella før helsa mi og fødseln.

Men saken e sånn, eg STORTRIVES. Eg bryr meg ikkje om at eg e tjukk, eg e treig når eg går og flire bare av alle som "går fra meg".....

Har ei venninne som kalle meg før "du kjukka", eg like d bare, før eg veit jo at eg e tjukk..... Men HALLO eg e jo gravid, eg får lov å være kjukk næmmeli! =)

Eg spis ka eg vil, gjør ka eg vil og orke.

Eg elske å sitte å kjenne på at ungen spenn, syns tilogmed at det å ha kynnere e spennanes like så det er skremmanes.

Eg har lagt på meg ja, folk rundt meg bekymre seg, sir at fødseln kjæm t å bli vanskeli og at tida etter at eg har fått omgen kjæm t å bli slitsom. Dem sir også at eg blir å slite før å få av meg alle kiloan.....

I DONT CARE! Eg e gravid no i 9mnd av mitt liv, disse mnd får eg kjenne et liv inni magen min vekse frem, eg e frisk og føle meg fin.

Kæm i huleste bryr seg om nånnting anna da? Ingenting får trekke meg ned..... anna enn vekta etter at eg har fått ongen.

sånn ønske eg at alle ska føle det.... e d flere som meg her???????

Fortsetter under...

Hei :)

Joda,er godt fornøyd med størrelsen min,jeg :) Er 182 cm høy og 125 kg. Blir avogtil litt mye å bære på,men utseende-messig er jeg godt fornøyd i grunnen. Må begynne å få trent opp kondisen min litt,- sånn med tanke på fødsel,men ellers er formen helt finfin.

Greit å være nøgd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...