Gå til innhold

Pappa'n med på 1. jordmorkontroll?


Mille-77

Anbefalte innlegg

Hadde liksom tenkt at det var en "bli-kjent-kontroll", og tja, greit for meg å gå alene, men nå er jeg usikker. Vil liksom involvere pappa'n litt også.. Hva skjer på 1. jordmorkontroll egentlig?

 

Skal til legen om 1,5 uke, så da drar jeg alene. Blodprøver, utfylling av helsekort og sånt, er det jo ikke nødvendig å ta seg fri for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke med pappan når jeg skulle til jordmor 1. gang.

Man sitter bare der å snakker og man tar noen tester..:) Helt greit å gå alene syntes jeg. Men det er jo selvfølgelig opp til hver enkelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller første jordmortime tror jeg ikke pappan var med meg. Men han fikk være med på et par kontroller etter hvert - blant annet da vi fikk høre hjertelyden med doppler første gang, og det satt både han og jeg stor pris på.

 

Legetimene dro jeg alene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har min med på alt, for meg virker det unaturlig å ikke ha han med... dette er vår første og alt er like nytt for oss begge...

 

men dere må gjøre det som føles mest riktig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke vært på noe kontroll ennå, men skal i juni...Da skal han være med, og jeg skal LOVE dere at han skal få være med på ALLE de andre også, hehe...Dette er vi to om , og det er viktig at han også får høre hva som blir sagt av informasjon, istedet for at jeg da skal fortelle alt når jeg kommer hjem igjen. Da har jeg nok glemt mye av det og, hehe....

Nei, så her hos oss, skal vi begge gå...

Lykket til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...