Gå til innhold

Bæresele - sånn tøystykkeaktig - hvor får jeg kjøpt det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

www.dotedot.no

www.babyslynga.no

Hvor lenge en kan bære går som regel på antall kilo, varierer litt i forhold til de forskjellige produktene. Hvis du vil vite mer om "bæredingser", sjekk nettsiden www.tettinntil.no. Dette er et forum for foreldre som liker å bære barna sine i ulike bæredingser :-)

Det er ørten forskjellige sider som selger bæretøy. På www.tettinntil.com har de nok den aller beste oversikten, og forum og bærehjelpere også. Ta en tur og se!

Du tenker på bæresjal. Jeg elsker sjalene mine, det er fantastisk måte å bære barn på. Det er ingen grense for antall kilo i bæresjalet, bæreren gir nok opp før sjalet. Jeg har hatt en seksåring i sjal, ingen problem.

Noen nettadresser:

alveslottet.no

barnisjal.com

sjalbarn.net

naturbarn.no

barnashage.no

innatura.no

Tettinntil.com er et flott sted å starte.

Annonse

http://www.alexi.no/ :)

De har forskjellige sjal. Jeg kjøpte et som det er stretch i som kan brukes fra 0 til 18 kilo. Jenta vår elsker å sitte oppi det (hun er 3 mnd). Mange forskjellige måter å bære på og det føles veldig godt å bære også. Det sjalet vi kjøpte heter "Tricot Slen bæresjal".

På www.babyslynga.no har dei f.eks. Ergo bæresele. Kan (med spedbarnsinnlegg) brukast frå fødselen av, og like lenge som du kan bruke bæremeis. Kan ha ungen på magen, ryggen (frå ca 5 mnd) eller på hofta. Vi er kjempegodt nøgde, har eit troll på 8 mnd og 9kg som kosar seg i selen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...