Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Jeg klarer ikke mannen/typen min,synes han er ekkel,feit og blææææhhh.... Håper det er hormonene mine som får meg til å føle det slik..det er ikke en celle i kroppen min som har lyst på sex med den fyren. Jeg er jo glad i han men nå føler jeg den egentlige unge mannen har blitt gubbete og ekkel.Beklager,jeg må virkelig være en heks men jeg føler slik avsky mot mannen min.Håper dette gir seg..håper jeg virkelig.. Husker jeg fikk samme følelsen under forrige graviditet. Er det bare meg,eller er der flere som opplever det slik ovenfor samboern sin?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Høres ikke noe særlig ut... Jeg er stikk motsatt, aldri vært så forelska som når jeg er gravid med barna hans... Kan sitte å se og se på han tenke herregud så søt han er.. Å bare min!!!!!!!!!!! håper det fikser seg etter fødselen da, når hormonene skylles ut...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 heisann!! noen dager før jeg tok graviditetstest- var da allerede 8 uker på vei, kastet jeg ut kjæresten min!! jeg fikk akkutt fullstendig fnatt av han. klarte ikke at han tok i meg, nei, han var stort sett helt ufordragelig.. jeg har vel skjønt i ettertid at detkunne ha meg graviditeten å gjøre...hormonene har roet seg ned. det var verst de 12 første ukene for meg værtfall!! men det gikk fort over.. fant ut at jeg var gravid og halte han i land igjen.. og nå bare gleder vi oss til lillingen kommer om 3 uker:)
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 få det ut, du! Jeg har det nok ikke sånn som deg, men sex frister ikke akkurat for tiden, da... men har ikke lyst på noen andre heller... Vi krysser fingrene for at prinsen dukker opp igjen... Du får prøve å ikke si det til han, for hvordan hadde du reagert om han hadde sagt noe sånt til deg?? hehe Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har det slik,og nå er det tre måneder siden fødselen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå