*betty* Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Når var dere på første legekontroll, og hva gjorde dere? Fikk dere god informasjon? Jeg følte at legen min ikke hadde peiling, så jeg kommer til å gå til jordmor fremover. Er bare litt nysgjerrig på om jeg fikk tatt de testene jeg skulle tatt siden han virket litt på "bærtur"..
selfangerkjerringa Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Jeg var utrolig heldig med lege forrige gang, men av flere venninner har jeg fått inntrykk av at Jordmor ofte gir bedre "uttelling" i svangerskapet enn legen. Det er jo tross alt jordmor som er fagpersonellet her
Mille-77 Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 Jeg skal til kontroll når jeg er 11+4, hos legen. Spent!
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Jeg fant ut fredag at jeg er gravid, og skal ha første legetime mandag, pga en krafitg egglederbetennelse og plager i etterkant av denne for noen år siden, må jeg til lege med en gang for å sjekke at det ikke ligger i livmora. Er stor fare for at jeg har en rift i ene egglederen. Men nå ta jeg det knusende med ro for dette skal gå bra Er forresten 4+3 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå