Gå til innhold

Noen som har erfaring med "Frisk pupp"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Kjøpte det vel etter eg hadde så mykje sopp lenger.Er enkel i bruk,berre å spraye på.Treng ikkje vaskest vekk.Kan og brukes i munnen på babyen.Som sagt veit eg ikkje så mykje om effekten,men veit at citromed dråper ein kan drikke med juice,er effektiv vist ein held på å bli sjuk.Dreper bakterier,virus,og sopp.Lykke til.Ikkje er den så dyr å kjøpe heller.

Jeg har brukt det...spraya på puppene og inne i munnen til bebis...funka ikke på meg, men det var fordi jeg ikke hadde sopp...feildiagnostisert:) Fikk tips om å prøve det fra ammepoliklinikken ved St. Olavs...de sa den hadde hjulpet mange. Tror man kan stole på de da:o)

Trenger ikke å vaskes av, bare ha den hvor du vil og spray på etter hver amming:o)

Hei!

Lurte på om det er på apoteket man får tak i Frisk pupp og citromed dråper??? Eller helsekost?

Nå er jeg villig til å prøve det meste for å bli kvitt denne soppen. Legen min sa at det eneste som hjalp var å slutte å amme. Da ble jeg litt forb... for jeg har slitt lenge og endelig går det greit - vis man ser bort frå soppen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...