Gå til innhold

Noen som har erfaring med "Frisk pupp"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med meg at det finnes et produkt med navn Frisk pupp som skal hjelpe mot candida på brystene. Er det noen som har prøvd dette middelet? Fungerer det? Må det vaskes av før amming?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Kjøpte det vel etter eg hadde så mykje sopp lenger.Er enkel i bruk,berre å spraye på.Treng ikkje vaskest vekk.Kan og brukes i munnen på babyen.Som sagt veit eg ikkje så mykje om effekten,men veit at citromed dråper ein kan drikke med juice,er effektiv vist ein held på å bli sjuk.Dreper bakterier,virus,og sopp.Lykke til.Ikkje er den så dyr å kjøpe heller.

Skrevet

Jeg har brukt det...spraya på puppene og inne i munnen til bebis...funka ikke på meg, men det var fordi jeg ikke hadde sopp...feildiagnostisert:) Fikk tips om å prøve det fra ammepoliklinikken ved St. Olavs...de sa den hadde hjulpet mange. Tror man kan stole på de da:o)

Trenger ikke å vaskes av, bare ha den hvor du vil og spray på etter hver amming:o)

Skrevet

Hei!

Lurte på om det er på apoteket man får tak i Frisk pupp og citromed dråper??? Eller helsekost?

Nå er jeg villig til å prøve det meste for å bli kvitt denne soppen. Legen min sa at det eneste som hjalp var å slutte å amme. Da ble jeg litt forb... for jeg har slitt lenge og endelig går det greit - vis man ser bort frå soppen.

Skrevet

Vel, legen din tar ogsaa feil, det er folk her som har slitt lenge etter at de sluttet!

Skrevet

desverre kan leger alt for lite om amming. Å slutte å amme er nok ikke å anbefale utenom hvis det er alt for mye slit for mor. ( eller mor tar medisiner som barnet ikke tåler gjennom mm)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...