Gå til innhold

Hvilke truser anbefaler dere etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter jeg fødte kunne ingen ting bli slappt nok... orket ikke ha noe som strammet på magen.. i så fall måtte de rekke over magen... de flotte nettingtrusene du får på sykehuset er de aller beste de første gangene... så gikk jeg over til boxere....

Lykke til :)

De du fant på sparkjøp, er de ganske stramme, så de holder på plass?

Og går de godt opp på magen?

Kan tenke meg at det er litt godt å ha noe som går et stykke opp på magen?

Hvilket merke er trusene, vet du det?

Bor ikke i nærheten av sparkjøp, men det gjør besteforeldrene,

så de kan stikke innom. Super om du vet hvilket merke... Tusen takk:=)

En annen ting - hvilken str kjøper du i forhold til den størrelsen du brukte før fødselen?

La oss si du var M før du ble gravid, har du da kjøpt i M, eller bør vi kjøpe L? Har hørt at trusene bør være stramme, men det høres jo ikke digg ut....

Sitter å ser på pantytruser fra sparkjøp. De har noen billige noen, men de går bare opp til navlen. Er dette høyt nok?

Det er ganske mye mage over navlen også synes jeg å huske ( ikke lett å huske hvordan man egentlig ser ut når man har hatt en basketball i magen noen mnd).

Vil ikke kjøpe en som koster mange ganger så mye hvis det ikke er noen vits?

SÅ enig, stramme truser sucks... spesielt i begynnelsen. Jeg gikk for løse truser da jeg orket å begynne å bruke dem igjen. Og etterhvert inn i mine egne fra før graviditeten. Men inger får meg inn i svære bestemorstruser når jeg er ferdig med gravide-trusene (de med "snøring i halsen"). Tror mer på forsiktige knipeøvelser og etterhvert mageøvelser for å få magen tilbake i shape- min ble flat som bare det igjen da jeg begynte å trene. Startet forsiktig etter 6 uker.

Annonse

Jeg har gått med boksere siden jeg ble gravid.

Lindex og H&M har noen gode boksere i bomull.

Etter fødselen kommer jeg til å fortsette med disse behagelige bokserne.

Tanga kan jeg bruke om jeg skal bruke kjole etc.

etter jeg begynte med boksere klarer jeg ikke å forestille meg fullt bruk med tangaen!!

Bokser ruler :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...