Gå til innhold

GRATIS!

NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

må bare minne dere på det, lenge siden linken har vært fremme her..kanskje noen "nye" som ikke har fått det med seg!!!

Apotek deler ut en gratis pakke med mye prøveprodukter til nyfødt, her er linken til mere info!

Gå inn påwww.babypakke.no, fyll ut skjemaet, print det ut og ta det med på apoteket ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....og så begynner telefonene fra Foreningen For Krybbedød....

Dette har vært oppe før,og mange mener at det er derfor de får vite at vi er gravide,og dermed ekstra sårbare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, virket ikke denne linken jo, men man får kanskje pakka uansett om man spør på alle apotekkjedene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hentet pakken, og da tok det noen dager, så kom plagsomme tlf fra Krybbedødforening som ville ha 500-2000kr i støtte. Kjempe sur mann som ringer ofte og maser, bare legger på når jeg sier nei til det nå, at jeg ikke har råd. De får opplysninger om oss fra der man registrerer seg på apoteket sin side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...ikke bra det med tiggetelefoner. Takk for tips. Da stikker jeg og hører om man kan få pakka av apoteket uten å oppgi navn og nummer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg må det jo være mye i den pakka man ikke trenger. Her i huset har vi brukt følgende på førstemann: Badeolje (fra NAF - apotekets eget merke), zinksalve max 10 ganger, bleier, shampoo fra håret kom og da var hun over året! Våtservietter når vi har vært på tur. Nepper mer enn 3 pakker i året. Er det da verdt kronene du sparer når du mottar så mange tiggertelefoner......? Og kanskje starter med et produkt du ikke trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fristende med gratis pakke, men du har et godt poeng, Bia-liten! Er det noen som har hentet pakken, som kan ramse opp hva man får i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 6 bleier i de to minste størrelsene , en pk bind, en babyrangle fra Fischer-Price, en baby-tannbørste med bitering, en babybok, en smokkog en del info.brosjyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg registrerte meg for denne pakken i slutten av april og hentet pakken i begynnelsen av mai. Jeg har ikke fått noen tiggertelefoner etter dette. Krybbedødforeningen ringte dermed rett etter at jeg hadde meldt meg inn i div bokklubber og libro klubben.

Så vidt jeg har fått med meg er det Go-boken og libro klubben som selger listene sine. Men det kan jo være flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått tlf fra krybbedød foreningen fra dag 1 av mitt første svangerskap, da meldte jeg meg inn libero-klubben! var medlem av go`boken etter fødsel, og da kom det flere tlf, så tror ikke denne pakken alene har noe å si, for jeg har enda ikke hentet den, skal gjøre det snart, og forrige gang jeg fikk barn viste jeg ikke om den engang.....

men merket faktisk at tlf fra krybbedøden kom denne gangen så FORT jeg meldte mitt andre svangerskap her på BIM, kan det kanskje ha noe å si?? nei jeg skal hente den pakken uansett, for tlf ringer uansett her i huset fra de jæv...! sa til de sist gang at jeg kom til å gå videre med samtalen jeg hadde med de, fordi de ringer så fort en er gravid og rett etter fødsel, og de ringer da FLERE ganger!!!!!!!!! etter det har det vært stilt..men jeghar enda ikke født, så det kommer vel flere tlf!!

har og lest at ikke alle leverer inn slikt skjema, de bare spørr etter gratispakken, og får den....og da blir en jo ikke registrert med noe på apoteket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fristande med en slik pakke, men med alle damene på bim som har fått telefon fra krybbedødforeninga etter at dei registrerte seg, så orka eg bare ikkje tanken på det.. ikkje verdt det spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan bare gå inn på nettsiden etter å ha mottatt pakken å fjerne opplysningene igjen...så da får du jo alle tingene men slipper telefonene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen telefoner etter at jeg hentet pakken på apoteket. Dette er mitt 4 svangerskap og jeg tror jeg har fått 1 telefon fra krybbedødforeningen til sammen.

Derimot har jeg fått noen telefoner fra go boken, men det er et år siden sist. Så de holder jeg meg unna. Å selge tøybøker til babyer som ikke kan vaskes i maskin er ikke allergi vennlig akkuratt.

Men pakken fra apoteket var koselig å få. Alltid gilt med noe som er gratis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...