Gå til innhold

4 bloddråper i trusa og jeg er helt i ekstase...

Anbefalte innlegg

var og tisset nå og da oppdaget jeg 4 inntørka bloddråper i trusa. Tørket meg og det var ikke noe blod på papiret... 7 dager til IKM, kan det være den berømte festeblødningen???? Hadde EL for 7 dager siden. (Når fester egget seg???). Ååååå tenk om det har klaffet. Er i 8. pp - har aldri hatt så mye som en bloddråpe før TR har kommet før.

Hva tror dere?

Fortsetter under...

Hadde nok tippet på festelødning ja, egget fester seg vanligvis 6-8 dager etter EL... Jeg hadde en slik festeblødning som du beskriver første gang jeg gikk gravid. Var ikke noen dreven prøver den gangen, så jeg tenkte ikke noe særlig over det, trodde jeg snart fikk mensen. Det typiske for festeblødning er at det kun dreier seg om få dråper blod (gjerne bare blodspor i utfloden).

Håper det klaffer for deg denne gangen :-)

Tja.. Jeg opplevde a k k u r a t det samme, 7-8 dager etter EL. Har IKM rundt denne helga, fredag-søndag (26. - 28. mai). Men jeg hadde UVI samtidig som disse blod-dråpene... Og man har jo blod-type-ting i urinen når man har UVI. Så jeg er usikker på mine rosa elefanter....

Men det er kanskje andre som kan mere om det enn meg, som har erfart..?

Vi får håpe sammen "anonym" :) merkelig fenomen dette her

UVI er UrinVeisInfeskjon. Jeg får det ofte dagen etter sex. *grr*. (Fordi jeg ikke er særlig flink til å tømme meg for spermier, hehe).

Da har jeg litt vondt for å tisse. Men har faktisk blitt vant til det. Så det går greit for min del.

Burde tatt tranebær mot det. Esken lyser mot meg, men gidder ikke spise meg i hjel på "tabletter". Får holde med det jeg tar nå.. :)

Annonse

OOpps! Sorry dette.

Jeg har hatt UVI og har fått antibiotika, ferdig med den:)

Men for å forebygge burde jeg tatt tranebær. Men så sløv er jeg at jeg har kjøpt det, men har ikke begynt enda. Sånn var det, Th@le83 & Lille Spire ;)

Hei!

Det skjedde med meg igår!

Da jeg var på do var det kommet noen dråper størknet blod, åtte dager siden EL! Det kom heller ingenting på papiret, og ingenting har etter det heller!

Brukte EL tester så jeg vet helt sikkert EL!

Har ikm neste lørdag så det blir spennende å se, krysser fingrende for oss begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...