Gå til innhold

Løpske hormoner???!

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg bruker å ha varierende PMS plager hver mnd, noen ganger er jeg veldig humørsyk, andre ganger ikke. Utenom PMS er jeg i stabilt humør..eller det vil si var... Er sinnsykt humørsyk for tiden, blir fort irritert og utålmodig, for i neste øyeblikk være kjempehappy, i tillegg gråter jeg for ingenting, jeg som omtrent aldri pleier å gråte!!! Har jeg blitt manisk eller hva skjer? Hadde en uvanlig kort mens denne perioden, og jeg føler meg uopplagt og oppblåst, kjennes ut som jeg har PMS selv om jeg nettopp er ferdig med mens.......... Kan man være gravid til tross for blødning til forventet tid?? Har ikke testet, men noe er det ihvertfall som ikke stemmer!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5177633-l%C3%B8pske-hormoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan! Ja du har vel rett i at jeg bør teste, men det er bare det at jeg blødde endel, men at det varte kortere enn vanlig og derfor tror jeg ikke at jeg kan være gravid, men samtidig er kroppen fullstendig i ulage!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ at jeg ikke kjøpte den testen jeg hadde tenkt til i dag, nå må jeg vente helt til mandag:) Blir frustrert hvis det ikke er en naturlig årsak til humørsvingenigen for det er ikke festlig å ha det slik...sikkert ikke for omgivelsene mine heller...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...