Mamman til Sofie 180207 Skrevet 27. mai 2006 #1 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei dere; er det noen av dere som har målt tempen mens dere har ruget?? Jeg forsøker å holde meg god og varm, - og synes jeg er veldig varm også. Husker det også fra sist forsøk. Tok en sjekk nå - og jeg har 37,7 i temp - føler meg ikke syk - bare varm.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5177505-temperatur-under-ruging-noen-som-vet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella Skrevet 27. mai 2006 #2 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei! Har vært ruger siden tirsdag. Har ikke målt tempen min. Men jeg synes jeg fryser hele tiden om dagen jeg. Mulig det er fordi jeg tenker så på at jeg ikke skal fryse og holde meg varm på bena osv. Men synes det rett og slett er kaldt over alt hvor jeg er både inne og ute. Mulig det ikke er så veldig positivt tegn... Sitter med store ullsokker og under pleddet. Ønsker deg lykke til i rugeperioden! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5177505-temperatur-under-ruging-noen-som-vet/#findComment-5177593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinbukk30 Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Nei, har ikke tenkt noe på tempratur under rugingen. Tror ikke det er noen særlig forskjell på meg - isåfall er jeg kaldere. Men det kan jo komme av at det er ganske så kaldt i Oslo om dagen, mens jeg tror det er sommer og kler meg deretter;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5177505-temperatur-under-ruging-noen-som-vet/#findComment-5179988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 28. mai 2006 Hmmm, takk for svar hvertfall jenter!! Er betydelig varmere jeg - og husker det også fra siste forsøk. Tipper det er progesteronen som påvirker meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5177505-temperatur-under-ruging-noen-som-vet/#findComment-5182799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor ♫ Skrevet 28. mai 2006 #5 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei embarazada. Jeg har ikke tempet siden jeg ble ruger. Men kjenner jeg er en del varmere enn jeg pleier. Det har jeg egentlig vært siden jeg startet på gonal-f. Egentlig svinger det veldig. Tidligere idag måtte jeg fyre i peisen da jeg syntes det var litt småkaldt i kjellerstuen. Nå sitter i i stuen oppe, uten noen ovner, og svetter litt faktisk. Kanskje det er det som heter temperatursvingninger. Hvordan har det ellers gåt med deg i helgen? Ordnet det seg med besøket og alt du skulle ordne igår. Her i huset har det og vært full rulle i helgen. Tre jenter på 10, 12 og 14 år. Som henger rundt oss voksne og ikke klarer å gjøre noen ting på egen hånd. Heldigvis har vi hver vår bærbare pc, som de låner når de er her. Så er de opptatt den tiden. Det er fryktelig slitsomt. Spesielt hun eldste tror jeg er veldig sjalu på meg, lar ikke faren ute av syne et eneste lite øyeblikk når hun er her. Nå er de reist, og mannen måtte kjøre dem nesten helt hjem. De er ikke så gode å planlegge, ser du, så billetter til båten var det ingen som hadde tenkt på. Sier jeg noe får jeg svar at det er ikke noe problem........ Så nå er de på vei i bil. Kjørte herfra kl 2, og regner med å være hjemme igjen ca 10. Irriterende eller........????? Jeg koser meg med tv og litt smågodt jeg. Har lånt "sex og singelliv" av søsterene min, hun har alle episoder på dvd. Så får han komme når han kommer. Nyter bare stillheten i huset. Og prøver å ta vare på meg selv og spirene mine. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5177505-temperatur-under-ruging-noen-som-vet/#findComment-5183111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei Lillemor; Hvordan har disse første rugedagene vært for deg da??? Her ble helgen stressende, men mest psykisk egentlig... jeg kokte innvendig i går. Ble redd , og dermed bekymret og derfor enda reddere fordi jeg har hørt at det er så viktig å ikke bli stresset psykisk nå. Eggene fester seg 2 til 4 døgn etter innsetting - så det skal vel ha skjedd i helga for oss alle!! Endte med å reise avgårde for å overnatte på hotell i går kveld/natt, men snudde og fikk lagt meg halv to på natta her hjemme... Våknet igjen halv fire og trodde min samboer var i ferd med å dø... han var helt livløs... stressa med det i to timer før jeg turde å legge meg til å sove igjen. Sa noe godt døgn var det ikke... VI hadde jo et vellykket forsøk i mars, men mistet i uke 6/7 - så nå går jeg og leter etter symptomene jeg kjente den gangen, men.... skrev dem ikke ned og husker selvfølgelig ikke når de forskjellige kom... hehe.... Var ved veldig godt mot denne gangen for klinikken har sagt at vi hadde en stor sjanse til å lykkes siden vi kom så langt sist gang. Nå er jeg imidlertid redd for at det skar seg i går..... Blir jo helt tussete av de greiene her... Nå er det stille i huset, ungene sover og vi skal begynne på selvangivelsen til gubben... I morgen reiser hele gjengen nordover - så da blir jeg alene igjen her hjemme. Da skal det hvertfall bli ro å få!! Gleder meg til det nå, kjenner at jeg får veldig "omsorgsfølelse" for de to små spirene i magen. Er sykemeldt - så dagene kan bli lange etterhvert, men akk nå - huhei hvor jeg gleder meg... Så går det vel to døgn før jeg savner dem ))) Hvor bor dere?? Savner "profiler" her på forumet, hadde vært kjekt å kunne bli litt bedre kjent egentlig )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5177505-temperatur-under-ruging-noen-som-vet/#findComment-5185311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor ♫ Skrevet 28. mai 2006 #7 Del Skrevet 28. mai 2006 Uff, dette hørtes dramatisk ut. Ikke særlig kjekk helg for deg dette! Nå må du ta vare på deg selv, slappe godt av, slik at spirene dine får de beste vekstvilkår som finnes. Jeg har og sittet med selvangivelse i helgen. Svogeren min driver eget firma, og jeg hjelper til med regnskapet. Er utdannet revisor, så det er jo bare kjekt å kunne hjelpe til med det jeg kan. Vi (sambo og jeg) bor i Ryfylke i Rogaland. Jobber som økonomisjef i et prosjekt. Det er veldig spennende. Er 33 år, stemor til to jenter på hhv 10 og 14 år. Disse bor hos sin mor, og er på besøk hos oss omtrent en gang i måneden, grunnet stor reiseavstand. De bor på Sørlandet. Dette er vårt første forsøk, og jeg er veldig spent på om vi lykkes. Jeg har informert min familie om dette fra dag en, og "mormor" og "morfar" og "tanter" er og veldig spente. Dette blir i så fall første barnebarn på min side av familien. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5177505-temperatur-under-ruging-noen-som-vet/#findComment-5186306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei Lillemor; Kjekt å høre litt mer om deg... Jeg er 37 og bor i Oslo. Vi fortalte ingen om dette før det første forsøker vårt i mars- Nå er det mange som vet det... litt skummelt akk nå, for jeg tror egentlig at mange tar litt som en selvfølge at vi lykkes nå... Min kjære har delt omsorg for 2 på 7 år, så de er mye her. Er sykemeldt fra jobben min - fordi den kan være stressende; men nå har jeg jaggu opplevd stressende dager her... Måtte tvinge ungene tilsengs klokken 9 i kveld slik at vi rakk å få gjort selvangivelsen hans... Den er ferdig nå... Fortalte at jeg gjerne ville sitte litt med varmeflaske før jeg la meg - og fikk til svar at han hvertfall gikk å la seg... Blir kjempeskuffet over slikt jeg da... har liksom sittet med hans greier i tre timer nå - og når vi er ferdige går han og legger seg....Huff - her var det mye gørr som kom ut nå gitt..... får gi skylda på hormonene for slik har jeg ikke følt det før gitt..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5177505-temperatur-under-ruging-noen-som-vet/#findComment-5187099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå