nick_353834 Skrevet 27. mai 2006 #1 Del Skrevet 27. mai 2006 Heisan alle sammen. Jeg har lusket litt her inne en stund å tenkte jeg kunne legge inn liten historie om hvordan man kan få snudd opp ned på alt man trodde man hadde tatt et standpungt til :-) jeg er en 64 modell med 3 nydelige barn på 7år 6år og 1 1/2 år. Gubben og jeg var hjertelig enig om at tulla på 1 1/2år fikk bli den siste (jeg var flittig bruket av dette forumet på den tiden å det ga meg mye glede!!!!!) Så ville sjebnen spille oss et puss å velge å minne oss på om at kondom slett ikke var et 100% sikkert prevansjonmiddel. min menstruasjon kom ikke til avtalt tid å jeg for på apoteket for å kjøpe CB bare for å avkrefte at jeg ihverfall ikke var gravid.Tok den på badet samme kveld å holdt på å ramle av doskålen da den viste positiv.Etter at første sjokket var lagt seg(å alle tankene mine om hva vil familien ,vennene,kolegaene si????) ble mannen min og jeg enig om at et barn til var alltid velkommen hoss oss.Etter noen dager hadde jeg en sporbødning å for til legen" ingenting å uroe seg for sa han blødningen kommer fra livmorhalsen".Jeg tok for sikkerhetsskyld en hcg som jeg skulle ta igjen om tre dager "just in case" vell så kommer jeg til mitt dillemma hcg var ikke steget nok på tre dager (1 dag 1429 tredje dag til 1978) Det blir nok en MA sier legen.Noen som har opplevet dette uten at det førte til en MA? jeg har vert på ultralyd men legen så ikke hjerteslag noe som er normalt med tanke på at jeg bare er 5+3 på vei.Puppene verker,kvalmer og hodepinen er der men den forbanna HCG stiger ikke til det dobbelte på 3 dager.Så her sitter jeg da å venter på blødningen å med den sorgen å fortvilelsen jeg føler nå er jeg lang fra så sikker på at tulla på1 1/2 blir den siste!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5177493-sjebnens-luner/
Unnemor Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 Uff...dumt for deg å gå og vente sånn! Har ingen erfaringer jeg kan dele med deg, men ønsker deg uansett lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5177493-sjebnens-luner/#findComment-5181130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå