Gå til innhold

Heisann alle stikkere!

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til med dere?

Jeg har selv kommet til 3.stikkedag, skal på Ul neste lørdag, 3.juni.

Merker faktisk litt allerede, det stikker litt innimellom.

Har også fått endel luftsmerter, men vet ikke om det er tilfeldig...

Håper vi produserer mange flotte egg nå!

Klem-

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5177379-heisann-alle-stikkere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!

Her stikkes det også på 3. dagen.Er bare så forferdelig trøtt og jeg sliter litt med kvalme til tider. Ikke godt, men går heldigvis fort over.

Her skal det produseres gullegg :-)

Har ikke merket noe til stikkinger eller luftsmerter, så jeg kan ikke svare deg på det, men ønsker deg lykke til

Klem

Hei igjen!

Jeg går på 5. stikkedag. Hadde ganske sterk hodepine de 2 første dagene. Men har vært nøye med å drikke masse, så nå har jeg faktisk ikke noe særlig bivirkninger.

Jeg skal på Ul på fredag 2. juni. Har lyst at samboer'n skal være med, men han klarer ikke å bestemme seg.

Ett sp.mål. Får du automatisk sykemelding mellom uttak og innsetting? Jeg får kun på de 2 dagene. Men har lyst å spørre legen om jeg kan få sykemelding hele uke 23.

Jeg fikk automatisk sykmelding fra og med uthenting tom tilbakesetting. De spør deg når du er på uthenting om du trenge/ vil ha dette. Du må kanskje til fastlegen for å få utvidet sykmelding.

Lykke til på fredag. Håper de finner mange fine egg. Jeg ruger på to egg, som jeg håper begge skal klore seg fast.

Jeg har også tenkt å spøre om å få litt ekstra sykmelding.

Nå vet jeg jo ikke hvilken dag det blir uttak/innsetting, men skal unne meg selv et par ekstra dager.

Dette har jeg gitt de på jobben beskjed om.

Har bestemt meg for å tenke på meg selv, ikke minst fordi jeg har en stressende og fysisk aktiv jobb.

I kveld skal jeg ta 4.stikket, merker fortsatt murring i magen...

Snakkes!!

Heisann alle stikkere!

Jeg er på dag 3 jeg, da men det går jo fremover. Kjenner ikke noe i magen ennå, men har en dundrende hodepine som jeg håper går over snart. Husker jeg slet med det sist gang også.

På Riksen så blir man sykmeldt uttaksdagen og t.o.m dagen etter innsetting.Skal man ha sykmelding utover det må man gå til primærlege. Jeg selv er sykmeldt fra i morgen. Tar ingen sjanser denne gangen:-) Skal på UL fredag og håper det blir store og flere egg.Bare litt over en uke igjen så er vi rugere vi også.

Klem fra

Annonse

Hei alle sammen

Idag kom hodepinen. Har ikke kjent noe til den før nå. Tatt 4 sprøyten til morgenen i dag.

I Porsgrunn så får vi sykemelding i tre dager, fra uttak tom innsetting. Utover det er det fastlegen som sykemelder.

Jeg skal også på ul til fredag, grugleder meg!

Planen min er å være sykemeldt i rugeperioden, orker ikke stresset på jobben.

Ja, tenk at om en uke ruger vi.....det blir spennende uker framover for oss

Nå er 4.stikket tatt, og jeg er nesten halvveis med sprøytene!

Og Emma, det er ikke lenge til vi ruger nei!!!!!

Åååå, så spennende det blir...

Er ikke i stand til å tenke på så mye annet om dagene for å si det mildt..!

Ha en fortsatt fin kveld da dere!

Hei dere!

Har egentlig ikke så mye å skrive, men tenkte at det hadde vært greit å holde denne siden oppe...!

Spennende å høre hvordan det står til med dere andre synes jeg:-)

Skal snart stikke min 5.dose , og jeg kjenner murringene i magen ja, ingen tvil om det...

Håper bare det er et godt tegn!

Ha en fortsatt god kveld da dere!

Klem-

Heisann!

Enig med deg at det er kjekt å holde siden oppe. Her er dose nr.4 satt og jeg kan kjenne litt murringer på den ene siden.(har bare en eggstokk) Og litt uggen. Men hvet at det blir værre utover uken. Jo mere eggposene vokser og oppblåst en blir, jo mere uggen blir man. Men hva gjør vel det så lenge det blir barn:-)

God kveld til dere alle.

Klem

Hvordan går det med dere?

Her stikker og bobler det i magen. Det var kanskje å overdrive litt, men begynner å kjenne at det jobber nedi der.

6.stikkedag. En dag nærmere ul...... hvor jeg håper å se mange gullegg!

Håper eggstokken din har satt inn superturbo`n Ann-ch. At den jobber for to :-)

Hei og hopp!

Jo her skal jeg si at det kjennes i magen...

Skal stikke for 6 gang i kveld jeg også, er over halvveis nå!

Magen er litt oppblåst også, måtte velge bukse med omhu i dag tidlig...

Ikke noe godt når noe strammer!

Så får vi bare håpe at det betyr masse egg...!!!

Klem-

Hi hi. buksene strammer ja. Håper det betyr masse egg!

Har i et optimistisk hjørne kjøpt meg gravidebukse...Tji hi.

Knall god å gå med............

Må jo bare bli gravid nå, siden det er siste forsøket mitt.

Hvis ikke, tenner jeg fyr på den, og slukker flammene med tårene mine... Huff det hørtes dramatisk ut.

Det er jo en skikkelig positiv bølge her inne på BIM. Mange som blir gravide. Får håpe det varer leeenge

Annonse

He he, kjøpt deg bukse du til og med...

Mener bestemt at man må være så positiv man bare kan jeg, det er viktig... Så det så! Nyt buksen din:-)

Får håpe bølgen varer lenge ja, og at vi er med på den etterhvert...

kryss kryss kryss kryss kryss kryss kryss kryss kryss!

Hvordan går det med dere?

Kanskje like greit å kjøpe seg en mammabukse ja:-) Begynner og bli litt oppblåst ja og buksene strammer. Bare et par dg til før ul. Håper og regner med uttak i førsten av neste uke. Har gått ca 10-11 dg på sprøyter før, men nå har jeg ganske høy dose(300IE),så kanskje de er store nok på fredag....... Optimisten meg:-) Uansett så går tiden fortere enn forventet.

Ønsker dere forsatt en fin dag jenter.

Heisann alle!

Godt å høre at det er flere som føler seg oppblåst. Magen ser jo gravid ut allerede....

8 stikkedag i dag. Bare i morra igjen så drar vi til Oslo. Blir spennende å se eggproduksjon. Høres ut som rene høna :)

Dere som er litt mer erfarne. Er det vanlig å stikke par dager etter UL? Hun på sykehuset sa det ble uttak i neste uke og da regna hun fra mandag.

Krysser fingre og tær for oss!

Klem

Hallo!

Åååå, det er så spennende dette her...

Toppetasjen jobber på høygir hele døgnet, sovet til og med dårlig på natta. Hvordan skal det gå i rugeperioden da, jeg bare lurer..!

I tillegg er jeg så redd for at jeg ikke skal ha noen egg! Vet ikke hvor jeg tar det fra, men det er vel en krisemaksimering på gang tenker jeg...

MalinL: jeg er langt fra erfaren, men leser om sååå mange som må stikke noen dager ekstra. Har forbredt meg på at det blir sånn hos meg også jeg, så slipper jeg å bli så skuffa om det går noen dager ekstra!

Jeg har også uttak neste uke, blir spennede å se hvilken dag!

P.S. Noen dager er det skikkelig vondt å stikke, mens andre dager kjenner jeg ingenting... Er det sånn med dere også?

Stor klem til alle sammen-

Sånn er det med meg og. Siste dagene har det vært litt vondere å stikke.

Jeg er også kjempespent på å se hvilken dag. Men håper på mandag, ellers må jeg kjøpe ei sprøytepenn til. Synes det har gått nok penger nå.

Er også spent på hvordan formen blir. Jobben skal ha jubileumsmiddag neste fredag. Vil jo gjerne være med på den. Men har egentlig forberedt meg på at jeg må droppe den.

Har forresten bestilt meg legetime på tirsdag. Skal be om sykemelding hele neste uke. Da skal jeg bare slappe av å gå tur og tenke positive tanker. Blir så irritert på noen av de jeg har fortalt det til. De regner med at vi ikke skal klare det på 1. forsøk, for de fleste gjør ikke det. Men jeg kan jo ikke gå rundt å ha den innstillingen. Da er det jo dømt til å mislykkes...

Håper så inderlig at jeg kan si at "Ha, dere tok feil. Vi har lykkes. Vi er gravide!"

Helt enig. Noen dager er det litt vondere å stikke. Svir litt, men det går fort over da.

Det er ikke uvanlig å stikke noen dager ekstra. Jeg gjorde det på både 1. og 2. forsøket.

Begynner å bli litt uggen. Er småkvalm mye av dagen. Ser fram til å få ut egga.

Synes det er ganske mange som blir gravide på første forsøk. Så det er absolutt mulighet til å si at de tok feil.. krysser for at det går den veien for dere xxxxxxxxx

Hei igjen!

Vi SKAL klare det vi, ingen tvil om det! Optimismen og positive tanker har stor innvirkning på kroppen, husk det:-) Har hvertfall ikke tenkt å forbrede meg på en eventuell nedtur, tror den vil være stor uansett...

Jeg skal bestille time til legen jeg også, har jo bestemt meg for å ta en uke ekstra, altså uke 24.

Synes vi kan unne oss det jeg!

Ha en fortsatt fin kveld!

P.S. hvis dere er her enda, skal vi møtes på chatten?

Hei Sunniva 78!

Skulle gjerne har chattet, men dro på kino i går kveld.

I dag er jeg skikkelig stinn. Ganske vondt innimellom. Har heldigvis tatt på med vid bukse. Skal bli godt å få ut disse egga gitt. Etter magestørrelsen å bedømme må det jo bare være en hel haug :)

Klarer ikke helt å ha konsentrasjonen på topp i dag. Veldig spent på morradagen. Blir nok en lang dag. Skal ta blodprøve rundt kl. 8 også er det ikke UL før kl. 14.00. Men samboer'n blir heldigvis med så da får vi kose oss med god mat og litt shopping i mellomtida.

Ha en fortsatt toppers dag!

Klem

Hei MalinL!

Ja, jeg skjønte at dere ikke var logget på lengre:-)

Det ulmer her også også, og jeg har skikkelig mye luft i magen...!

I kveld skal jeg på klubb (eller syforening som mange kaller det...), og det er bare ei som vet om det. Så da må jeg ta noen turer på do for å stikke og spraye... Det er denne "luringen" som er det verste med dette her synes jeg... Men men, det er da bare sånn det er.

Du får ha lykke lykke til i morra, blir spennende å høre...

Ha en fortsatt fin dag du også! (+alle dere andre stikkere!!!)

Hei hei

Hvordan har det gått med dere andre på ul i dag?

Jeg er så glad og stolt. De fant 7-8 egg på hver eggstokk.

Skal ta sprøyte tom i morgen og så blir det uttak på tirsdag.

Nå håper jeg mange blir befruktet, øyner et lite håp om å få noen på frys også......Det hadde vært så utrolig godt å ha noen i frysa, tror jeg hadde slappet av litt mer da med tanke på at dette er sist uttak.

Hei Emma!

Ja nå har jeg også kommet hjem fra ul. Og det var jo som vanlig ikke så mange egg nei. Det var to som var store nok til å taes ut og noen små.Så da ville legen at jeg skulle gå på sprøyter t.o.m mandag,i håp om flere. Så da blir det ikke uttak før på torsdag på meg og forhåpentlig innsetting på lørdag. Så om en ukes tid er vi i boks:-)

Håper det går bra med dere andre også.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...