Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #1 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg gjør i allefall det, Er det noen som kan komme med noen forslag på franske navn til oss.. Både gutte navn og jente!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #2 Del Skrevet 27. mai 2006 Marielle er et nydelig fransk jentenavn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 27. mai 2006 #3 Del Skrevet 27. mai 2006 Jentenavn: Michelle, Francoise, Clotilde, Cécile, Morgane, Florence, Aurelie, Isabelle, Natalie, Nicole, Lucie, Stéphanie, Magalie, Adeline, Alexandra, Caroline, Celine, Guttenavn: Jean, Pierre, Anthony, Eaude, Stéphan, Francois, Benoit, Marcel, Gerard, Bertrand, Nicholas, Sébastian, Thierry.. Noen franske navn jeg kom på ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperMoM*to jenter* Skrevet 28. mai 2006 #4 Del Skrevet 28. mai 2006 jeg liker navnet Renee, som jentenavn eller guttenavn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cloud watching Skrevet 28. mai 2006 #5 Del Skrevet 28. mai 2006 Olivier. Nydelig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #6 Del Skrevet 28. mai 2006 Desiree heter tulla mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 28. mai 2006 #7 Del Skrevet 28. mai 2006 Min søster heter Desirée, og selv heter jeg Madeleine... Jeg liker navnet Marielle godt,men det er ikke sikkert at barnet vårt får et fransk navn. Vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 28. mai 2006 #8 Del Skrevet 28. mai 2006 Amelie (uttalt "Ameli"). Er min favoritt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #9 Del Skrevet 28. mai 2006 tusen takk for mange fine forslag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moniken, mamma til 3 Skrevet 29. mai 2006 #10 Del Skrevet 29. mai 2006 her kommer mine franske jentenavn-favoritter: Danielle og Aimée Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nutteputte Skrevet 29. mai 2006 #11 Del Skrevet 29. mai 2006 AIMEE syndes mammen min er fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nutteputte Skrevet 29. mai 2006 #12 Del Skrevet 29. mai 2006 Er det mulig MANNEN min mener jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå