Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk positiv EL test forrige torsdag.Da går jeg utifra at EL var fredag/lørdag.

Da var det ca 5 dager siden vi hadde hatt sex!

På grunn av arbeid kunne vi ikke ha sex før mange dager etter at EL var ferdig!

I dag 8 dager etter EL har jeg fått blod i trusa, men det kommer ikke noe mere, hverken når jeg er på do eller tørker meg, det er bare i trusa!

Har aldri hatt spotting før mensen før, men har hørt noen her inne har skrevet noe om at det kan være ei lita blødning når egget fester seg. Det er bare det at det at EL var jo ca 5 - 6 dager etter EL og vi hadde ikke sex før mange dager etter det!

Kan jeg likevel være gravid?

Det er jo altfor tidlig å teste ennå, for jeg venter ikke mensen før neste lørdag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5177155-noen-som-har-opplevd-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm.. Er usikker, liten sjangs for at sæden kan overleve så lenge... Men allikevel! Første gang jeg var gravid var det ca dag 18-19... Så man kan jo aldri vite helt sikkert... Å ja, en liten blødning kan man ha når egget fester seg, men jeg tror ikke det er så ofte noen får det (etter som jeg har hørt)... men som sagt er jeg veldig usikker, så du skal ikke stole blindt på hva jeg sier ;)

Ta en test når du forventer mens, med mindre du får den.. Så er du HELT sikker! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...