Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare hvorfor "alle" synes det er sååå fantastisk med snøggel bøggel???

Ser både her og på nm at de er heilt gale etter snøggel bøggel.........

Why??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg sydde meg ein etter oppkrift på www.ammetaka.no. Den var heilt super å ha med på ferie i Tyrkia, og eg kjem til å bruke den mykje i sommar. Det er eit par grunnar til at eg likar den så godt:

* den er lun, men ikkje veldig varm - ypperleg til sommarbruk

* du kan ha berre "underdelen" i vogna, og så feste på "overdelen" dersom det blir kjølig

Det er jo egentlig berre som å ha eit teppe å ha over babyen, men det fine er at ein festar teppet fast på den delen som ligg under babyen, så det blir ikkje eit problem med at det dett ned eller forskyver seg eller noko.

Eg sydde for øvrig min med borrelås rundt kanten, då er det og mulig å legge f.eks. eit ekstra teppe inni posen (uten at det dett ut) viss det skulle bli for kaldt.

Vi brukte snøggelbøggelen heile tida i Tyrkia, hadde underdelen under guten vår heile dagen (litt bedre å sitje på bomullsstoff enn rett på vogna, synest eg), og så festa vi på overdelen når vi skulle ut og ete om kvelden, og småen sov i vogna.

Skrevet

Hvor selges slike?

Kan ikke sy!

Skrevet

Men passer de i alle slags vogner mon tro??

Skrevet

Hva er snøggel bøggel????

Skrevet

Se på alexi sine web sider som det er lagt ut link til over her.

Skrevet

Oi typisk å finne ut det idag da, siden jeg kjøpte sommerpose igår t småen min. :-/ De var jo super søte og ser sååå deilige ut...

(var fin den jeg kjøpte og da, trøste trøste hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...