Gå til innhold

Hei! Da hører jeg endelig til her inne :-)

otilde *14.05.2009*

Anbefalte innlegg

Etter en relativt lang prøvetid, skriver jeg meg inn som "nygravid". To svakt-svakt positive tester fra hurtigsvar og QR i går, og en sterkere positiv test fra hurtigsvar i dag. Følelsen er ubeskrivelig, selv om det ikke helt har gått opp for meg enda. Vet også at det er ekstremt tidlig i graviditeten, så jeg er redd noe skal gå galt, kjenner igjen følelsen fra da jeg gikk med førstemann! Hadde et relativt problemfritt svangerskap da, kun noen få blødninger etter samleie pluss at jeg slet litt med svimmelhet pga lavt blodtrykk. Likevel var jeg hele tiden redd for å miste han, men det er kanskje en følelse alle gravide har av og til? Har ellers hatt en MA for sju år siden, da var greviditeten uplanlagt, men jeg syntes likevel det var tøft.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne! Ønsker alle en kjempegod helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Otilde

Hi,hi nå er vi her inne:)

Skal bli kozelig å være her på første tri. Har jo vært gravid før jeg også, men forrige gang var i en stressete periode i livet (eksamener og forelesninger hele tiden noe som passet dårlig spesielt i første tri med den TRØTTHETEN som følger med :)) Fikk liksom ikke kost meg så mye med å være gravid synes jeg, så det har jeg lyst å gjøre denne gangen. Glede meg over graviditeten :)

Samtidig så ser jeg veldig fram til å fortelle min herlige sønn at han skal bli storebror :)

Gleder meg også til å bli bedre kjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen :) Bruk gjerne forumet aktivt hvis du har bekymringer av div. slag, de blir mindre hvis du får delt dem med noen som er i samme båt som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to! Jeg gleder meg også enormt til å fortelle sønnen min at han skal bli storebror!! Vi tenkte vi skulle holde graviditeten hemmelig for alle en stund, sånn at han kan fortelle nyheten til familien. Ha en god natt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, når har du termin Otilde? Jeg har 5. februar. Hvor gammel er sønnen din forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Jeg har mens-termin 2. februar, men siden jeg vet at jeg hadde eggløsning søndag for fjorten dager siden, regner jeg med at UL-termin blir 6. februar :-) Sønnen min er to år og to måneder, en herlig alder! Skal ut og trille oss en tur nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj så like vi var da! Min datter er 2 år og nesten 2 mnd, og jeg har termin ca 8. januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeartig :-) Skulle gjerne hatt mine enda tettere, men nå er jeg bare SÅ glad for at jeg er gravid med akkurat denne lille spiren :-) Hvilken modell er du da? Jeg er 79!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...