Gå til innhold

April: Kniper dere?? =)og et lite spørsmål også=)

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Gjør dere enda knipe-øvelser?

Jeg er flink av og til å gjøre det,men glmmer det av mestparten av tiden.. : /

Var ikke så flink etter fødselen heller,og jordmoren sa strengt ifra at dette måtte gjøres,og måtte gjøre det hele livet etter en fødsel..

Men mener nå at alt er normalt igjen,så tenker ikke over det med knipingen lenger..kanskje jeg burde gjort det..=)

En ting til,spør i samme slengen på dette innlegge siden det gjaldt underlivet=)

Jeg revnet litt etter fødseln,ikke mye,men ble 2-4 sting,og kjenner av og til at det stikker inni sjeden,alså der hvor jeg revnet,gjør fryktelig vondt til tider,og nå kan jeg ikke bruker tamponger lenger for det gjør vondt,bruker jeg tamponger så må det være de aller minste som fins,og jeg blør en del når tante rød er på besøk,så blir mye styr,men er det noen av dere andre som ble sydd etter fødseln som kjenner stikking i underlivet eller rett innfor skjedeåpningen av og til,kan være under sex,tørker meg,sette i tampong eller annet..virker som om det er noe som "stikker,kliper" eller noe..kan det være sydd for stramt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kniping er kjedelig, men nødvendig, så det er vel greit at det kommer en påminnelse her nå ja! :-)

Når det gjelder det andre kan det jo høres ut som det er syinga som gjør at du har vondt. Sånn skal det jo ikke være iallefall.

Etter min første fødsel hadde jeg noe av det samme og det ble ikke bra før etter andre fødsel, da retta det seg opp. Arrvevet gjør det stramt og vondt og under en fødsel blir det strekt litt igjen. Plager det deg masse bør du ta det med legen din og få ordna det. Ellers er det vel bare å sette igang med nummer to da, så det blir litt føding igjen!? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,takk for svar.

Er sikkert som du sier,i arrvevet,føler hvertfall at det er rundt der ja..hmm..plager meg ikke så mye,men av og til gjør det vondt,i visse situasjoner,men plaget med kjempemasse rett etter fødselen,men skal sikker være slik etter en fødsel,føle seg litt mørbanka der nede :)

Nr 2 ja..hehe,har lyst å prøve meg på nr 2 ja,vil gjerne ha to tette:) men tror nok det får vente til økonomien er bedre,og jeg tør et svangerskap til,kan gjerne ha 10 fødsler til,men ikke svangerskap,så får se hva som skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...