Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Datteren min på 2 år skal begynne i barnehage, og vi orker ikke dra med vogna opp og ned. Så vi ønsker å kjøpe en brukt som vi kan ha der. Hvilken anbefales, har sett Brio og Simo har sportsvogner som ikke er så dyre. Hun har en mistral nå, men finner ikke eldre,brukte modeller på Finn. holder de feks til en 3-åring som sover? Og hva får jeg for en 500-700 kr. En ok vogn?
Gjest Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 simo kombivogn er vel størst, og et glimrende valg som sovevogn i bhg. I alle fall i følge vår bhg. Kan jo kjøpes brukt også. Har de sovevogner der? I bhg. her foretrekker de innesoving for de som er så gamle. Det varierer.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 Her skal alle som kan sove ute, og det er det vi gjør hjemme også. vil ikke ha kombivogn for de er så høye. Ønsker sportsvogn.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 dersom du bor i nærheten av oslo har jeg en mistral jeg skal selge. har laget annonse på finn i dag, men vet ikke om den blir aktivert før til mandag siden det er helg. lagt ut for 1200, kan vurdere å gå ned i pris dersom det tas rask avgjørelse. den har blitt brukt som sovevogn av barnet mitt i bhg. det er en 2004-modell. godt brukt vogn men fortsatt fullt brukbar og i god teknisk stand. ikke verdens stiligste vogn kanskje men veldig funksjonell og ypperlig som sovevogn og ekstravogn. si fra hvis du er intr.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 Hadde tenkt en billigere vogn. Vi har flere vogner allerede, så skal ha en veldig billig i barnehagen. Ellers takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå