Gå til innhold

Fortvilet situasjon.....Kan noen hjelpe meg ved å spå?

Anbefalte innlegg

Hei.

Litt om min situasjon:

Er en 32 år gammel kvinne som har 2 nydelige barn. En sønn på 8 og en datter på 1 år. Som dere skjønner av aldersforskjellen har vi slitt noen år før tulla kom. Grunnen til dette er at jeg har endometriosecyste på en eggstokk som gjør det vanskelig å bli gravid. Ble gravid med tulla etter hjelp med pergotime, noe som gjode at cycten vokste og ble diger(var 4 cm før graviditet og ble 16 cm under graviditeten). Dette resulterte i at tulla ble forløst ved hjelp av keisersnitt og cysten ble fjernet samtidig, samt høyre eggstokk. Nå var mitt håp at jeg skulle være fri for endometriose, men den har en lei tendens til å komme tilbake...... Som det jo nå har gjort.

Så til problemet.....

Ønsker veldig å bli gravid igjen da mitt ønske er 3 barn.

Min gynekolog vil ikke gi meg pergotime fordi da vil cycten som er der på ca. 4 cm vokse seg diger under et evt. svangerskap. Noe som jo ikke er heldig. Så nå skal vi se det an........

Kan noen se om jeg noen gang blir gravid igjen og evt. når?

Hva er egentlig odsen med 1 eggstokk og en cyste på denne?

Blir kjempetaknemlig om noen vil spå meg. Er veldig fortvilet.

Er født 280773

Fortsetter under...

Kjære deg:-)

Først vil jeg bare uttrykke min store medfølelse med dere som sliter med å bli gravid. Skulle ønske det hadde vært likt for alle til å få barn!

Jeg kan heller ikke si noe nøyaktig om oddsene, men har forstått det slik at det er gode muligheter med bare en eggstokk!!

Når det gjelder spådommer er det viktig å ta det for det det er .....

Utfallet i forskjellige situasjoner kan forandre seg -ingenting er fastsatt.

Når alt dette er sagt, får jeg opp at du blir gravid i løpet av sommeren.

Ønsker deg masse lykke til og håper det klaffer!!

KLem

Takk for at du tok deg tid:) Håper så inderlig at du har rett....

Heldigvis har jeg fått to skjønne barn og lider veldig med de som ikke får noen......

Kjære Elastica.....

er lite spørsmål til, om jeg kan?

Vi fikk ikke barnehageplass til lillejenta våres og har anket avslaget. Nå har 2. opptaket vært og sitter her og venter på brev? De som ikke har fått plass får ikke brev.

Kan du se om vi får brev de nærmeste dager?

Eller kan du se om vi til slutt finner en snill dagmamma?

(har slitt veldig med å finne dagmamma og nå begynner vi å bli fortvilet da vi begge er i jobb. Har hatt en dagmamma som måtte slutte brått pga. sykdom og nå sitter vi uten noen form for barnepass)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...