nick_353834 Skrevet 27. mai 2006 #1 Del Skrevet 27. mai 2006 Dette er nok en MA sa gynokologen til meg! Hcg har stege for lite på 3 dager.1 dag 1429 dag 3 en stigning til 1978 ergo ikke doblet som er "normalt". så her sitter jeg med sprengte pupper,kvalme+hodepine tydelige sterke graviditetstegn å lurer på når jeg skal begjynne å blø? Må nevne at jeg er i uke 5+3 å har hatt ultralyd hvor gynokologen ikke så hjerteslag som vist er normalt. Det jeg lurer på nå : er det noen der ute som har opplevet eller vet om hcg nivået kan stige så lite på 3 dager uten at det vil nødvendigvis føre til en MA??? Det er nå en uke siden jeg tok siste hcg (skal ta en ny på mandag) vil ikke graviditetstegnene bli svakere å ikke sterkere? å er det slik at regelen om dobling av hcg skal følges slavisk i uke 5+++++? takknemelig om noen tar seg tid til å svare en fortvilet sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 27. mai 2006 #2 Del Skrevet 27. mai 2006 jeg vet hvertfall at det er veldig normalt å ikke høre hjertelyden når du er 5+3! det kan ikke legen bruke som grunnlag! og jeg vet at da jeg hadde SA, forsvant alle symptomene noen dager før jeg begynte å blø! hvis det er MA, blør du ikke.. men jeg tror ikke alt håp er ute for deg.. lykke lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå