Gå til innhold

Gratis nyfødtpakke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk tilbud på apoteket da jeg var der sist, men takket nei da jeg så at jeg da også sa ja til å få diverse reklame (husker ikke om det var vanlig post el e-post) i ettertid.

Har ikke så lyst å bli stående på en "reklame"-liste...

Men sikkert gøy med litt småprodukter til babyen.

Line

Etter jeg fikk denne pakken fikk jeg masse telefonselgere. Om dette var noe med denne pakken å gjøre vet jeg ikke, men veldig treffende.

Krybbedød ringte meg 3 ganger på 2 uker, da ble jeg passe irritert.Siden har dem ikke ringt.

Masse mobil salg

bokklubber

musikk klubb

idrettslag

På meg kan det virke som om det kommer av denne pakken. Begynte ca. 1-2 uker etter jeg fikk den.

Man kan avregistrere seg igjen med en gang hvis man bestiller pakken på nett. Det gjorde jeg, jeg har ikke fått telefon fra en eneste selger eller tigger. Bestill pakken, skriv ut kvitteringen og avregistrer deg igjen. Fort gjort. :)

Annonse

Det KAN også ha noe med evt innmelding i gullsmokken å gjøre. Jeg har ikke benyttet meg av babypakketilbudet, men har blitt oppringt (for en stund siden) av landsforeningen for krybbedød (akkurat når det var om dette i nyhetene), og bokklubber. Må innrømme at jeg ikke har tenkt over at det kunne være en link mellom å bli oppringt av bokklubber og dette før nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...