Gå til innhold

hvor tidlig kom symtomene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på når dere merket at noe var på gang?hvor tidlig er det vanlig å merke slik?hvilke symtomer meldte seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt - fordi jeg ikke er sikker på hvor langt jeg egentlig er på vei... men det første jeg merka var en rar følelse i magen, oppblåsthet. Plutselig stakk det så rart i brystene. Og så kom kvalmen. Da skjønte jeg at jeg kanskje burde ta en test... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler meg sånn men er bare 4-5 dager siden el..går vel ikke ann å kjenne seg sånn så raskt?hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det går an :)

Har hatt symptomer siden 4 dager etter EL. Humørsvingninger, EKSTREM TRØTTHET, stikninger i brystene, luft i magen pluss en følelse av at "det er noe der". Jeg var ganske sikker men ble likevel i tvil når jeg fikk PMS symptomer 4 dager før IKM - føltes hele tiden som om mensen skulle komme....men jeg klarte å vente 3 dager lenger enn strengt tatt nødvendig og fikk GRAVID på testen i dag morges :)

 

Lykke til - det er mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene ble vonde ca. 1 uke før ikm, så da skjønte jeg at noe var på gang. Hadde også menssmerter noen dager før ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 uker og 6 dager.

Vanligvis i min situasjon etter EL til ikm, så hadde jeg så vanvittig ryggsmerter, ømme pupper, det var harde "tak" nederst i mageregionen, og hodepine....Sånn hadde jeg det hver måned i 12 måneder under prøvingen. Men denne 13 måned, så hadde jeg ingen av de smertene. Ikke ømme pupper en gang. Alt slapp på en måte taket og det var deilig, men jeg forsto ikke helt hvorfor jeg ikke hadde noe vondt..Merket bare litt ved EL. Jeg gikk to dager over ikm, så testet jeg kryss helt til taket.

Har lest et sted om fler som ikke får noen direkte symptomer da de er blitt befruktet.

Men i uke 4 kom "menssmertene" Alle de smertene jeg ikke fikk da jeg skulle hatt mens:) Så nå kjennes det bare ut osm at mensen er rett rundt hjørnet, men etter 3 hjemmetester og den fjrede hos lege, ingen mens, så er det ingen tvil:)

 

Ønsker det masse lykke til, og skulle du ikke kjenne noen typiske tegn, så er ikke det verdens undergang:) Antaglig er det bar posetivt:)

Krysser fingrene for deg.....

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å skrive om trøttheten som er kommet smygende, og at jeg til stadighet fryser.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...