Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Måtte bare ned på apoteket og ha meg en CB test i slutten av april, da jeg virkelig trodde noe var på gang...Tusla rundt og fant en skikkelig trepakning av digital type.

og der sto da mora til en gutt i bhg jeg har min gutt ) bak disken og ekspederte meg ).... Gjett om hun smilte bredt, da...

Og i dag var vi i barneselskap - og hvem andre satt godt plantet i sofakroken. Joda, dere gjettet riktig ! Og her går jeg da - ikke særlig mere gravid enn henne. Syns hun studerte magan min hele tiden men sa heldigvis ikke noe. Har vel tross alt taushetsplikt, så...

Men nå er vi da tre som vet at vi prøver da !! HiHI

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg sånn igjen. Jeg prøver i det lengste å kjøpe tester laaaangt herfra.

Hadde hun hintet noe om det ville hun vært veldig uproffejonell, så godt at hun holdt kjeft!

Men det er jo lov å handle på apoteket for venninder og sånn da......

Joda....

Og folsyre og B-vitamin trenger jo ikke bety at man prøver, heller....Haha

Tror nok jeg virket litt oppglødd der jeg sto!

har forresten "sladra" til min nærmeste venninne om forsøket, og hun ble like oppglødd som meg, så kanskje det smitter ! :-)

Dette vet jeg alt om, ja. Har sine fordeler å bo på små steder, men det er noen bakdeler også, ja. Jeg bestiller tester på nettet, uten unntak.

Synes det er vanskelig også i forhold til legekontoret. Der jobber det nå ei på kontoret som tidligere var frisør(1) og en kjent skravlekjerring. Og så kommer du da, og vil helst ikke at noen skal vite noe, ikke lett. Eller når naboen også er lærer for en av ungene, eller en kollega har barn i samme klasse .... Det blir lett litt blanding av roller og vansklige forhold når en bor og jobber på små steder. Greit at ikke folk vet alt om deg, men ikke lett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...