Gå til innhold

Andre med verk og kramper i beina??

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt så utrolig vondt i beina i det siste, helt ovenfra og ned. Andre som har det på samme måte og har noen gode råd???

Det er mest en kontinuelig verk, men det hender jeg har litt kramper om natten.

Ellers føler jeg meg veldig støl i livmora, spesielt i nedre del. Gjør nœrmest direkte vondt enkelte ganger, speseilt når jeg reiser meg fra seng eller en lav stol.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5175876-andre-med-verk-og-kramper-i-beina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, hatt det slik lenge. Legen min mener det ikke er stort man kan gjøre med det, det vil forsvinne etter fødselen.

Noen mener det hjelper med kalsium tilskudd (tror det var kalsium, kanskje andre vet helt sikkert). Noen syns akupunktur hjelper for å bedre blodsirkulasjonen i bena.

For meg hjelper det med 10 min massasje før jeg legger meg, samt at jeg har en pute under bena så di ligger litt høyt.

Må bare prøve deg frem.

Lykke til.

Jeg har så fantastisk med leggkramper om natta, våkner av at tåa står feil vei. Jeg er ofte så øm i leggmuskelen om morgenen at det kjennes ut som gangsperre. Jeg har god hjelp av å ta magnesium tyggetabeletter daglig. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...