Gå til innhold

Beklager å mase på dere i gravide altså...


Marimekko ♥2 gutter♥

Anbefalte innlegg

Men, jeg trenger sårt noen erfaringer/solskinnshistorier ;)

Jeg er akkurat en uke over ikm i dag, men får bare negative tester... Jeg testet på søndag, onsdag og i går, negative hele gjengen. Har brukt vanlig cb og cb digital. Noen andre her som har opplevd det samme, men som allikevel var gravide? Jeg håper så fælt at jeg er det :)

På forhånd tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dessverre ikke noen erfaringer på området - jeg ble gravid ved tilfeldigheter denne gangen også... men jeg tenkte bare jeg skulle krysse litt fingre for deg :) Jeg er også veldig nysgjerrig på hvor lang tid det tar etter befruktning før det kan vises på tester. Jeg har nemlig ikke noe IKM å ta utgangspunkt i, siden min siste mens var i 2003... hehe :) Dermed er min foreløpige termin relativt usikker... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker ikke av egen erfaring, men har en venninne som testet flere uker over IKM før hun fikk positiv test, Så det går an =)

 

Jeg derimot, testet positivt 6dager før IKM, så vi er veldig ulike ..

Har du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ikke så mange... Er litt rar i magen, oppblåst på en måte. Pluss at jeg får fort fett hår for tiden, føler det blir fett på kvelden når jeg har vasket det på morgenen. Så jeg håper jo da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppblåsthet er jo et symptom.... stikk til legen og ta en blodprøve på mandag :) Og lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ønsker22

 

Testet du med el. tester så du er sikker på når du hadde eggløsning? Eller at du har tydelige smerter/ el.slim rundt el tider?

 

Syklusen kan fort tøyse litt med oss sånn rett etter p-pille slutt, så du kan ikke regne med at denne syklusen er lik din forrige. (snakker av erfaring da vi brukte 1 1/2 år på å bli gravide)

 

Ikm regnes 14 dager etter eggløsning, men det er ikke alle som har produsert nok hcg hormon til at det slår ut på graviditets test, noen er rett og slett litt treigere der (sånn som meg, testet pos 4 dager etter ikm)

 

Jeg ønsker deg lykke til og skal krysse fingrene for at det er en god grunn for at tanta ikke er kommet ennå.

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tok meg 10 dager etter IKM før jeg testet positivt, så det er bare å krysse fingrene og håpe på det beste! Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sportyjenny 18, det var slike solskinnshistorier jeg var ute etter ;)

Husker du hvor mange ganger du testet før du fikk positiv eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sluttet paa ppiller i februar og etter 5 uker og 2 dager fikk jeg tilbake mensen. litt mer enn 5 uker etter dette testa jeg med cb digital (hadde jo ikke peiling paa hva slags syklus jeg jadde), og den var negativ. foelte heller ingen ting.. sa ei uke etter dette, foelte jeg meg litt.. merkelig.. naar jeg var aa trente. lissom noe som ikke var helt 'riktig'.. testet saa igjen,med billigtest, ca 6,5 uke etter forrige mens og det kom opp en svak svak strek. lurte om det ikke kunne vaere skyggestrek, men kunne jo se den fra armlengdes avstand.. (testet saa flere ganger etter dette, med samme resultat, foer jeg fikk bekreftet av legen). for et par dager siden var jeg paa ul saa vi kunne finne ut hvor langt jeg egentlig var (teknisk sett 9+2), og fant da ut at jeg bare var 6 uker og 5 dager.. det betydde at jeg oppdaga at jeg var gravid i uke 3! for aa komme til poenget, saa lenge tanta ikke er der kan jo alt skje!! lykke til, krysser fingra for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...