Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Vi får 18 mnd mellom våre to og tenkte derfor å skaffe oss en søsken/tvillingvogn. Lurer på om dere har noen erfaring ang tvillingvogner og hvilklen bør jeg velge.(Begge kommer til å sove ute i vogna gjennom vinteren)
Lasso Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Tips: Legg inn dette innlegget på dinbaby i forum 0-1 og 1-2. Der tipper jeg det er flere som har erfaring med dette enn på barnimagen. De fleste her inne har jo ikke fått nummer to enda.
Lilje74 Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Vi ar blitt tipset av venner om å kikke på ted&phils sin E3-vogn el. som kan utvides til søskenvogn. Sjekk ut vogntipsene fra Daniels mamma på http://www.danielsbok.com/ :-)
Karoline's*mamma Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Om du bur i by, og kjem til å gå masse butikkar ect., kan det vere lurt å velge ei vogn der dei sit bak kvarandre. Har prøvd å gå med søskenvogn, der dei sit ved sida av kvarandre (3 hjuling) og det var håpløst. Fleire plassar eg ikkje kom inn, og ein plass måtte eg ta vareheisen.
cielo *to barns mamma* Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Easywalker har søskenvogn, den er 75 cm bred og veier bare 13,5 kg. Jeg har vanlig easywalker og er super fornøyd, den veier bare litt over 7 kg, er veldig smal og lett å trille over alt. Kan gå inn på easywalker.no og se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå