Gå til innhold

Enitsirk79 - kommer du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har veldig lyst til å komme, men det er mulig jeg skal hjelpe noen i familien med flytting den dagen, dessuten er jeg sjuk for tiden så jeg må se an formen litt. Men har veldig lyst altså og har notert det i boka så planen er å dra. Noen flere prøvere som skal dit eller? Må vi melde oss på noe sted? Du er ikke gravid ennå? Jeg har el i begynnelsen av juni. Hadde tenkt jeg skulle bli gravid da;)

Annonse

Vet du, jeg tror ikke jeg orker å treffe så mange gravide på en gang i dag. Er litt deppers om dagen. Har noen smerter i sia som har vært siden jul og som har tatt seg opp, og er redd det kan være noe som kan minske forplantningsevnen for å si det sånn. Skal til lege i dag, igjen...

Så om du leser dette simsala, så "tørte" jeg altså ikke.. ;-)

God bedring, Enitsirk79, vi snakkes igjen en dag!

Klart jeg leser, var spent på om dere dro... Skjønner godt at du ikke orker sitte alene med de lykkelige, hadde nok ikke takla det selv heller. Men det blir nok vår tur snart:)

Kjedelig med de smertene dine, håper det ikke er noe ille og at de gir seg snart. Lykke til hos legen idag!!

Og god bedring til deg Entsirk! Bli frisk fort!!

Takk fra dere begge! Det er jo helt håpløst å bli gravid for tiden. Hoster så mye at alle svømmerne renner ut med en gang hehehe. Ja ja får satse på at neste syklus er hoste-fri:)

Lykke til hos lege Marianne, håper det ikke har noe med livmor/eggstokker å gjøre, men at de ihvertfall finner ut hva det er da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...