Gå til innhold

Noen som har handlet noe særlig da?

Anbefalte innlegg

Vet det er litt tidlig, er bare i 11. uke, men har handlet noen hvite bodyer, og kosebamser.

Har planer om en tur til Sverige for å kjøpe sprinkelseng og litt sånt. Vil fordele kjøpene utover, så ikke alt skal gjøres i førjulstida. Hehe, litt tidlig for store kjøp synes vel noen, men jeg synes bare det er moro, gleder meg :)

Fortsetter under...

Gleder meg masse til 2. tri jeg også :) Føler at da begynner det virkelig, formen skal ta seg opp - og innkjøpene begynne :)

Tenkt å kjøpe seng og kommode snart, et sted må man begynne. Vogn blir noe av det siste, hehe, men har selvsagt kikket litt på nettet :)

Vogn er det jeg gleder meg mest til! :-)

Har ikke handlet noe enda... vi har jo hatt (jeg har diagnosen truende abort) litt komplikasjoner og sånn... Kjøpte Nikesokker i Paris, men det er det eneste..

Hvis ting er bra på ul i morgen, så kan vi kanskje puste litt mer ut, det hadde vært deilig!

Leste om Paris-turen din mensana, hørtes deilig ut! Første våren jeg og sambo var sammen, så dro vi til Paris. *smiler*, mye gode minner.

Var du som hadde blødene livmorhals..? Litt usikker på om jeg har rett person nå...:) Håper uansett at ultralyden går bra, og at spiren ser fin ut. Vet du noe om hvorfor du kan risikere å miste/er det noe tidspunkt sjansen for å miste reduserers liksom?

Du får ha lykke til i alle fall!!

jeg har ikke kjøpt noe ennå, tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe annet enn vogn denne gangen... har over 3 søppelsekker fulle med babyklær fra forrigemann (og noe etter meg og mine søsken, pluss arv)

tror det holder en stund ;)

alt er jo så pent ennå, hvite bodyer og de er jo nesten ubrukte!! de vokser jo så sinnsykt fort disse små...

regner med å kjøpe øitt etterhvert, sånn etter at babyen er ute i det fri!! ;)

klem

Annonse

å det betyr at j kan kjøpe oxo nå! siden dere har (uke 14 på onsdag) har holdt meg i selen til nå, men d er jo smart å fordele utgiftene. vil finne høy vogn m god plass under og myk bag inni, med en fin farge.

og babycall topcom, og bilsete, men det virker så sinnsykt mye å bruk epå noe som kun varer 0-3kg...men man må jo ha det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...