Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg tror jeg har begynt å få rier, di kommer ikke så ofte, kanskje en gang i halvtimen, av og til oftere, har hatt d i så å si hele dag. di gjør vondere nå enn d di var tidlgere.di varer i kanskje 30 sekunder av og til litt mer... er det rier?eller er d bare sterke kynnere? hadde også blødning i dag morges, tegningsblødning, jeg lurer bare på om jeg skal forberede meg på fødsel idag/natt eller om dette ikke betyr no spesielt..?! har termin imorgen.. håper noen kan svare?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5175690-hvor-vondt-skal-d-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok meget mulig at noe er på gang så det kkan lønne seg å være forbedredt. Men du må ikke bli for skuffet hvis det ikke er det for kroppen kan fint finne på å lure deg litt.

Virker som den begynner og så stopper den opp igjen.....

Håper du er i gang og at du snart er i fødsel !!!

Klem

Gjest -lilly-

Tror du må ringe føden hvis du har hatt blødninger..... Selv om riene skal komme oftere enn hver halltime. Egentlig skal du reise inn når det er mellom 5-10 min mellom hver ri. Og kynnere er ikke regelmessige. Så hvis det du har er regelmessig, er det nok begynnelse på fødsel. Men ring inn ang den blødningen.... Lykke til ;) Snart er du mamma:)

Annonse

ja får evll gjøre det.. tenkt. dette har jeg nå ventet på i 9 måneder. å de månedene har ikke akkuratt vært noen dans på roser heller, å nå endelig skjer det noe, jeg vet ikke helt om jeg skal grine eller le..hehe.. off jeg er helt forvirret å i tvil om d faktisk kommer til å skje noe idag eller ikke.. spørs om jeg klarer å sovne..hehe.Har prøvd å ikke si så mye til kjæresten min om riene å sånn, i tillfelle d er falsk alarm. Lit kjekkere når di kommer oftere å si at "nå må i kjøre" hehe.. har hatt mye av disse riene hele dag, rart om d plutselig bare skulle gi seg..:(

skal gi beskjed utover om noe skjer vertfall!!:)

gleder meg noe helt vanvittig til å endelig få møte min lille prinsesse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...