Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Holder det ikke med 1? Blir jo helt surr i hodet.
selfangerkjerringa Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Er egentlig enig med deg.... kan vi prøve å holde oss til EN vær så snill? Evntuelt samle de to som sirkulerer så det blir lettere å holde styr på?
*1D* Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har gjort flere forsøk på å samle de 2 listene og at alle skriver seg på den, men siden det er mange nye her inne hele tiden og de fleste ikke gidder å se bakover så er det vanskelig;) I tillegg så kommer noen innom her og skal ha alle oss til å skrive seg opp på ei liste som går for hele året;) Jeg prøver gjerne igjen jeg altså
selfangerkjerringa Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 Skjønner ikke poenget med ei helårsliste på 1.trimester, men.... hehe prøv igjen, du, jeg skal være flink og henge meg på!!!
*1D* Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 Vi trønderan må hold sammen veit du;) Skal paiste fra den gamle da, så får vi se hvor bra det går?
selfangerkjerringa Skrevet 27. mai 2006 #6 Skrevet 27. mai 2006 hihi... blir alltid så gøy når noen her vet hvem jeg er dvs ikke på orntli, men sånn i forhold til her inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå