Gipsy T.21des. Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Jovist er jeg glad, men veldig redd også. Er 10 + noen dager, like langt som sist det gikk galt. Har vært på UL, alt så bra ut, hjertet banket, det hjalp litt å se det. Termin 18 desember. Vanskelig dette. Klem til dere i samme/liknende sitvasjon
Epona Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Forståelig at du er redd, det har jeg også vært, og er enda.. Grattis med graviditeten!! Godt du får oppfølging så du kan føle deg trygg! Det er viktig!
Gipsy T.21des. Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2006 Hei Epona! Ja vi trenger god oppfølging nå. Er 11+1 i dag, du da? Klem
JordbærMathilde Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Hei Gipsy! Fælt, men likevel litt godt å se at andre er i samme situasjon... Har selv vært så heldig at jeg har to barn, men håper jeg snart blir gravid for 7. gang.. Legen sa til meg ved forrige ma at "det var bare å prøve igjen, jeg hadde nok brukt opp uflaksen min nå! Går nok bra neste gang!" Jeg syns ikke oddsen er i min favør lenger... Men det er jo ikke annet å gjøre enn å stå på og prøve igjen. Må vel snart være min tur nå?? Ønsker deg alt godt, håper det er din tur nå!! Vet at redselen overskygger alt, men nyt de små gledene... Stor klem fra
Marita med 3 barn ♥ Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har ett barn,mistet 4 ganger men er nå gravid for 5 gang i uke 33 så det kan gå bra...en må aldri gi opp. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå