Gå til innhold

Hihi, mamma spurte meg idag om

Anbefalte innlegg

jeg var gravid!!

Åsså sa hun at "vi mødre ser det jo først!"

Hmm... nå ble jeg tankefull nå!!! Hun tippa jo riktig sist også. Hun bare visste det før testen min slo ut positivt. Jeg er nå 2 dager over IKM, og har enda ikke testa. Har bestilt tester som kommer i neste uke. Så dette ble spennende!

Hun mente jeg hadde lagt på meg sånn (og det har jeg jo, for jeg har jo vært så utrolig med godtesyk de siste ukene!!). Jeg gjorde forresten det sist også, bortsett fra at da gikk jeg ned noen kg først, pga kvalme..;)

Oioi! nå gleder jeg meg til å teste gitt!! :D:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5175183-hihi-mamma-spurte-meg-idag-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigermoren min så det på meg også før jeg visste det selv med de to første.... Ganske utrolig da men noen sier at når vi går gravide så får vi sånt fint drag over ansiktet.

Håper hun har rett da og hadde jeg vært deg hadde jeg aldri klart å vente på postbudet...... hihi.... Hvertfall ikke når du er 2 dager over ikm:-))

Løp og kjøp.....

Hehe, nei jeg greier egentlig ikke å vente. Men jeg bor så langt ute på landet, så her er det lite med apotek åpne så sent. Så nå må jeg uansett vente til mandag.

Denne helga blir nok laang!!;) Men akk så spennende da!!:))

hehe, nei her finnes det nok ikke et vakt-apotek heller. Bor i byen du skjønner jeg;)

Skal jeg komme meg til et apotek må jeg kjøre til nærmeste by, og det tar 3 timer en vei. hehe;) Nærmeste jeg kommer en graviditetstest i kveld må være legevakta. Men tviler på at jeg får komme inn der for å sjekke det. :P

Annonse

Nei det er akkurat det, har ingen symptomer. Bortsett fra at jeg har hatt endel stikkinger på venstresida i magen. Og vært så fryktelig trett!!Men det kan jo være tanta som er påvei det da. Har liksom ikke stressa så mye med babylaginga denne mnd. Så jeg vet faktsik ikke når el var. Men tanta bruker å komme i tide. Og hadde heller ikke tenkt så fryktelig mye over det før mamma kom med en kommentaren før i dag;)

så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet da, og se om tante rød dukker opp.

=)

Dette høres jo spennende ut!

Mødre er rare slik, akkurat som dem har en spesiell intuisjon når det gjelder de nærmeste.

Får tro at du har produsert hcg raskere denne pp hvis det er spire, slik at du får utslag på testen.

Lykke til!

Det er merkelig hva mammaer vet ja. Men det er ikke bare dem.

Var på jobb på sykehjemmet og der var det en kvinnelig beboer som spurte meg om det var jenta som kom nå? Og det var rundt den tiden jeg hadde el. og det viste seg at jeg var gravid, det er nesten litt skremende at folk kan se det før jeg vet det selv. Nå håper jeg bare at dama har rett og at det er jenta som kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...