Gå til innhold

August: DERE MED TERMIN 26 AUGUST


Tone & Mari

Anbefalte innlegg

Fødselen gikk greit jeg skal legge ut hele historien jeg også men kort fortalt:

Mandag morgen 31. juli gikk altså vannet og jeg måtte kjøre 3 timer for å komme hjem til sykehuset og mannen min. På sykehuset fikk jeg beskjed om at siden vi var litt tidlig før termin måtte jeg legges inn og at jeg ville bli satt i gang om ikke babyen var kommet innen 3 døgn. jeg måtte belage meg på å bli satt i gang vist nok for det var liten sjans for at jeg skulle komme i gang av meg selv.

 

tirsdag kveld begynte likevel riene av seg selv og jeg gjorde stadige forsøk på å få Jm til å komme. hun hadde tydeligvis ikke tro på at det var noe i gjerde og jeg hadde heftige rier og 7 cm åpning før jeg fikk fødestue, inne på fødestuen så åpnet jeg meg videre i et kjapt tempo og var straks klar for å presse.

kl ni onsdag morgen var endelig gullgutten ute og jeg en lykkelig mamma.

 

Håper dere andre også får en fin fødsel og nå er det ikke lenge i gjen

 

masse lykke til

kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeener enda eg og det gjør vel dere også....

 

God helg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Venter enda eg på Mari....

 

Har vært en tur til KK men der ble det bare målt falske rier så dette her kan drøye ut i tid gitt....

 

Korleis går det med dere andre da

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg får vel neste henge meg på med dere, siden jeg også har termin 26 aug.

Jeg venter en sønn ( det er det jeg fikk vite på ul hvertfall) og han er veldig stor allerede. Er førstegangs fødende så dette kan bli vondt.... Alle som ser meg tror jeg skal ha tvillinger:) Han har festet seg men likevel aktiv. Tror det blir en kick bokser:)

Har faktisk hatt en kjempe grei svangerskap tid. Nesten ingen plager uten om bekkenløsning, og derfor vært sykemeldt fra midten av mai.

Ellers så er alt klart med utstyr og slikt for det lille nurket,

Jeg er hvertfall veldig klar! Ganske sliten om dagen. Pga av varmen så er jeg full av vann og ganske hoven, og nettene er ikke morsomme lenger, Siden jeg må opp hele tiden på do og ikke klarer å snu meg og finne en god stilling.

Noen med samme problem?

Skal føde på Bærum og ser det er flere som skal det. Morsomt om vi møtes der da!

 

Det var vel det meste om meg.

Og det er under en uke igjen, så nå er de her snart, alle babyene vi har ventet på så lenge.

Lykke til alle sammen!

 

Klems fra Terta82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...