Gå til innhold

August: DERE MED TERMIN 26 AUGUST


Tone & Mari

Anbefalte innlegg

Hei hei,

jeg har også termin 26.august :) Er jammen ikke lenge igjen til det nå!! Det er førstemann for oss, og vi venter en liten prins. Gleder meg veldig til å møte han!

 

Koselig med en egen skravletråd for oss med samme termindag, blir spennende å se hvem som blir først!

 

Ha en fin helg alle sammen!

 

Klem,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig med en til med termin 26 da...

 

Venter en jente eg og det blir vår første også... Vi gleder oss veldig....

 

Ønsker dere alle en fin fin helg med sol og varme

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hva jeg får som sagt, men måtte på litt shopping her om dagen så nå er det mye grønt her i huset :)

 

Veronica1972 har du mange dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen av dere som er ifra stavanger???

 

noen som begynner å bli utolmodige?? jeg begynner å bli litt lei nå. magen min er så enormt stor, så uansett hva jeg gjør er det tungt...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så stor mage jeg hører jeg alle si ikke vet jeg den er ikke spesielt i veien i allefall.

'

I natt drømte jeg at jeg ble mobbet av dere bim damer fordi jeg ikke hadde stooor mage.

 

har nesten ikke sovet i natt av ulike årsaker så nå vurderer jeg å krype under dyna igjen

 

Blitt litt kvalm på slutten jeg , mest når jeg er sliten ikke så plagsomt men uvant.

 

Jeg er klar for litt ferie jeg nå altså

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen igjen....

 

Denne siden her er jammen artig og ha og lese og skrive i syns eg... Fasinerende at vi alle sammen venter barn på samme dag...

 

Jammen ikkje lenge att no og eg gleder meg noe grådig til endelig bli mamma... Det og få Mari i armene tror eg blir det største eg noen sinne kan få oppleve her i livet..

 

Eg har heller ikkje stor mage og trives godt med det egentlig... Hadde jo vært fint med gedigen mage men eg er no glad for den eg har eg... Eg merker jo den er der men noe store problemer med den har eg ikkje nei...

 

I helgen var i heime og hentet masse ting til Mari så no står alt på hodet her.. Sengen hennes har vi fått opp så den kan stå og lufte seg godt.. Gleder meg til å få opp vuggen også men vi får ta litt etter litt..

 

Eg er begynt og vaske opp klær også eg... Hvordan er det med dere andre ??? Bare eg som er så utolmodig eller...

 

Vi har en hund og en katt i heimen så vi er spent på korleis det går.. Begge har vært med i dag og pakket ut ting og alt er no nøye godkjent av begge to.. Hunden bare logrer med halen når vi sier at det er Mari sine ting.. Ho skulle vist kva Mari var for noe tenker eg..

 

Klart vi har våre tanker om å ha dyr og barn men begge skal få en sjanse i alle fall..

 

Håper det er bra med dere alle sammen...

 

Masse klemmer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei lenge siden jeg har vært inne nå!!!

 

I dag skal vi på ultralyd, gleder meg kjempe mye. det skal bli stas å få se lille gullet igjen!!!

ser noen har begynt å finne fram å sette istand til det nye familie medlemmet. har ikke tatt fram noe jeg, kanskje på tide at jeg begynner å finne ut hva vi har og hva som må kjøpes inn!!

må dra nå men jeg kommer sikkert inn med en "rapport" senere i dag!!!

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i går jeg ikke så spennende egentlig. Ser jo ikke babyen ordentlig siden den er blitt så stor og legen målte egentlig hode mage og så av ul ferdig, men hyggelig at alt står bra til og at babyen har snudd seg med hodet ned, Ja jeg vet det ikke er noen sikkerhet men nå kan jeg følge bevegelsene og få et inntrykk av hvordan nurket ligger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.

 

min leah har og endelig snudd seg med hodet ned. var litt bekymra for om det skulle bli en setefødsel.... jeg har og fått vite at jeg kan vente meg en jente på rundt 4 kg.....uhhhh.....

 

noen andre som har fått beskjed om stor bebi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

synes det var helt greit på ul jeg, jordmor tok seg god tid. fikk ikke vite kjønnet, kanskje fordi vi ikke spurte da!!! men jordmor sa "hun" en gang hun skulle omtale babien, hmmm????

Iallefall fikk vi vite at babien har helt "riktige" mål, ligger midt på gjennomsnittslinja, men det kunne forandre seg på slutten. morkaka har flyttet seg og babien har lagt seg godt ned med hodet, så alt ligger til rette for en "normal" fødsel!!! så da er det bare å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen....

 

Min Mari har også snudd seg med hodet men ikkje festet seg enda...

 

Her er det veldig varmt om dagen og det virker inn på meg skikkelig... Er trøtt og slapp og heilt tom for energi...

 

Tenk at no er det under 8 uker til vi har termin.. Eg er inne si en slik guri no må vi jammen ordne alt og bli ferdig snart... Sengen og vuggen er montert... Stellebord også... Har så vidt begynt og vaske litt klær og sånt også...

 

Noen som har en fin liste over ting vi må ha i bagen til sjukehuset så blir eg glad...

 

Kjempeflott at det ser ut som er normal fødsel venter på deg Lisa...

 

Ønsker dere alle en fin fin dag

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen,

 

Varme ja.. Jeg bor i Spania, og her er det helt uutholdelig varmt om dagen. Prøver å holde meg unna solen midt på dagen, da gradestokken kryper opp mot 40 grader.. Lengter etter en norsk sommer! Men man skal ikk klage, formen er ellers fin den :)

 

Var hos legen i dag, og alt stod bra til med den lille! Skal til ul om to uker, gleder meg til det!

 

Har så smått begynt å vaske litt klær.. Er jo så koselig å se de små plaggene henge til tørk :)

 

Ha en strålende sommerdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

nå har jeg blitt 100% sykemeldt det tror jeg skal bli bra selv om jeg ikke klarer å legge jobben bort.

 

Mamasita hvor i Spania bor du da?

 

Ja det er klart du har det varmt får håpe det lufter litt og ikke er for høy luftfuktighet

 

 

håper det står bra til med dere jenter

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen,

Jeg bor i Barcelona :) Nydelig by!! Trives kjempegodt, men er jo selvfølgelig litt spesielt å gå gravid første gang i utlandet.

 

Får håpe sykemeldingen kommer godt med Herkules, og at du får slappet av godt!

 

Dagene flyr, snart kan vi vel kalle oss høygravide :) :)

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at vi er 34 uker no da jenter og bare har 6 uker og 2 dager igjen til termin....

 

Begynner merke det godt på kroppen no,,,, eg er mye trøtt og sover som regel to og tre timer på dagen....

 

Men men,,, alt er fint ellers med både meg og Mari..

 

Håper dere andre har det like fint også...

 

Klemmer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kan vi med rette kalle oss høygravide :) Tenk at det bare er 40 dager igjen til termin og til vi kan hilse på lille babyen vår.. Synes tiden går både fort og sakte på en gang.

 

Håper alle føler seg i god form og koser seg! Her begynner ting å komme i hus. Har fått vognen allerede, og den står så fin i gangen og venter på å bli brukt :)

 

Gratulerer med dagen alle sammen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja deilig at vi begynner å nærme oss!! men fy og fy sååååå lei jeg er..... alt jeg gjør er tungt....jeg har en mage stor som et vondt år, ligger over på det hvite på symfusemålet...har fått beskjed om stor jente... bare å gå opp trappa gjør meg dødssliten. så er jeg så lei av å høre folk si, oj såååå stor du er....jaja, er jeg heldig kommer hun i uke 37...noe jeg håper. da er hun jo ferdig, og kanskje ikke fullt så stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann....

 

Tilbake her etter og ha hatt besøk i ferien og litt travle dager...

 

Alt er ok med meg og Mari og håper det går fint med dere andre også...

 

Vi er i sorg etter og ha måtte avlive hunden vår som skadet seg og ble lam i ene foten sin...

 

Hodet til Mari har festet seg og det er bare og vente no på at ho kjem...

 

Varmen er noe drit.....

 

Klemmer til dere alle

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.

 

 

er ikke noen her som har født vel?? jeg ble sendt på føden i går. har påbegynnende rier, men fikk beskjed om at det kan ta lang til enda til noe skjer....jaja...ganske lei nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tira....

 

Eg har ikkje født enda nei men tanken har jo slått meg at andre kanskje har fått siden det er litt stille her... Men men,,, ferie og fint ute gjør vel sitt også..

 

Så spennende at du er begynt og få rier da.. Forstår du er litt lei av og vente no ja... Er lei eg også men det går egentlig fint og vente litt til..

 

Ønsker deg masse lykke til i alle fall og håpre du får gitt en lyd når alt er over og du er kommet deg hjem..

 

Eg har fått vonde kynnere eg så kroppen lager seg nok klar her også...

 

Håper det går fint med dere andre også.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun bare lurer meg hele tiden....og jeg som er såååååå lei nå.... går bare å venter jeg.....men her skjer lite....sukk.... Hun har lagt seg sånn at hun klemmer på noen nerver og det gjør siiiinnsykt vondt...jeg blir rett og slett lammet i bena når hun beveger seg....noe hun gjør akkurat nå...Auauauaua.....Håper virkelig hun kommer før tiden, for dette gjør vondt....

 

Noen andre leie her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så uskikkelig liten ramp du har i magen da....

 

Det kan jo ikkje være noe særlig når du blir lamma når ho beveger seg...

 

Sjølv er eg drit lei varmen rett og slett.. Merker at det ikkje skal mye til før eg får vonde kynnere så i dag har eg omsider fått pakket meg en bag som er klar i tilfelle.. Har også laget til stellebordet og lagt på sengetøy i vogn, seng og vugge.. Føler meg klar til ho kan komme no..

 

Er redd det kan bli lange dager dette her og vente på at noe skjer...

 

Er alt bra med dere andre da eller???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter!!

 

Jeg har termin 21.august, og lurer sånn på hvordan det går med andre som har termin rundt de tidene der! Jeg har endel mens murringer om dagen, og sover generelt drårlig om natten nå. Får vondt i bekkenet, og har begynt å få press på blæra om natten. Denne mens-murringen, er det noen som vet hvor lenge man holder på med det? Det er skikkelig irriterende, blir fort irritabel av å gå sånn... Begynner å føle meg temmelig klar for å få ut babyen nå kan du si! Skulle virkelig ønske det ville skje når som helst nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

Jeg har oppholdt meg i Kragerø uten nett en periode men ikke minst jeg har FØDT!

 

Vi fikk en nydelig sønn på onsdag han kom til verden 24 dager for tidlig.

 

Han var 2950 g og 49 cm lang

 

Vannet gikk på mandag og jeg ble lagt inn på sykehuset med beskjed om at vi måtte regne med at jeg ikke kom i gang selv og måtte settes i gang på dag 3, men etter 47 timer etter vannet gikk var lille gullet ute.

 

Jeg har endelig kommet meg hjem og det er deilig

 

Gled dere jenter og lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med sønnen Herklules...

 

Tenk at du ble første dame ut av oss da...

 

Korleis var fødselen din da???

 

Eg hadde syns det var morro om vi kunne slå følge videre fremover også eg da.. Må vel kunne lage oss en tråd der vi kan skravle om tiden som mamma enn eller annen plass her inne... Eg er med i alle fall om noen andre vil..

 

Eg venter og venter eg da på at Mari skal komme.. Alt er klart så ho er mer enn hjertlig velkommen om ho ønsker det...

 

Håper det går fint med dere ...

 

Klemmer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...