Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Hei! Jeg skal være fadder for sønnen til en venninne og er på jakt etter gode, kreative gavetips - evt bidrag til dåpsfesten. Er ikke taletypen, men kanskje det er noe annet jeg kan gjøre/ feks lage noe? Håper på mange forslag!! Er anonym jeg, i tilfelle hun går inn her i dag:)
Gjest mphs Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Hvis du kan strikke er det mye fint å lage. Kansje noe som passer til høst eller vinter.
Mor til Malin! Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 Vi fikk en eventyrbok med samlede eventyr til dattera vår. den syns jeg var fin. Fikk så klart masse sånne typisk dåpting også. men den boka er jo fin å lese i i mange år. Du kan jo lage noen fine borddekorasjoner eller no!
snuppelure 74 Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 Den store barnesangboka, eller andre i den serien Barneservise Noe som også er veldig fint er en dåpsattest holder, de er veldig fine, så kan du evt hvis du vil gravere kjøpe med gave kort på gravering i tilfelle flere skulle finne på det samme =)
Arnadottir Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 Vi hadde dåp på torsdag. Dattra vår fikk sparekonto med 1000kr fra fadderen jeg syns det var utrolig lurt, når hun blir 18 år har dette jo blitt masse penger Ble faktisk utrolig gla for denne gaven !!! Fra den andre fadderen fikk vi smykkeskryn og halsmykke, men det fikk vi jo også masse av !! Så penger på konto var veldig lurt.....de får jo så utrolig mye annet !! LYKKE TIL...
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 27. mai 2006 #6 Skrevet 27. mai 2006 Vi fikk veldig mye fint i dåpsgaver til guttn vår på søndag. Bla. den store barnesang boka av søsteren min, som er fadder for lillegutt. Han fikk også rørospledd (ullteppe), barnebibelen historier, smykke, armbånd, rammer, album, inngravert pynt til bunad med navn og dåps dato. klær, barne sølvskje, penger, tripptrappstol, koffert/matboks med fat og kopp.
mai mammaen til to Skrevet 27. mai 2006 #7 Skrevet 27. mai 2006 jeg har sett på posten har de sånne bokser med mange cder i. der de har mange barnesanger...forskjellige eventyr...asbjørnsens og moes eventyrer osv.. slik ønsker jeg meg til dåpen til datteren min. er jo kjempe kjekt å ha .....
Rotekoppen88 Skrevet 27. mai 2006 #8 Skrevet 27. mai 2006 se på eventyrboka.no der kan man få skrevet barnet inn i et eventyr.
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 27. mai 2006 #9 Skrevet 27. mai 2006 Fra ene fadderen sin fikk jenta mi 200 kr inn på konto, og hvert år fram til hun konfirmeres skal han sette inn 200 kr til på kontoen. Fra en annen fadder fikk hun 500 kr på fond, og hun skal gjøre det samme; sette inn penger på fondet hvert år fram til jenta mi blir konfirmert. Jeg synes det var kjekke gaver. ;o)
DenherJenta Skrevet 27. mai 2006 #10 Skrevet 27. mai 2006 ønsker brusletto speiderkniv til henne og turkopp i tre med gravert navn forsøllet smukk (hennes første smukk) bunadssølv siden vi har mange bunader som går i arv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå