Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 ...Når de har feber på 39 eller høyere, og er slappe og vanskelig å få kontakt med... ELLER... ...Når de har 39 i feber eller høyere ,men ellers i fin form? Jeg lurer veldig,for jeg fikk et litt forvirrende svar i sted. Helsesøster sa en ting,mens legen sa noe annet:/
mummy til 2 Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Jeg er kanskje litt óver the top´, men jeg ville gitt paracet med feber på 39. God bedring
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. mai 2006 #3 Skrevet 27. mai 2006 jeg ville gitt dersom de er slappe og vanskelig å få kontakt med....dersom formen er bra ellers er feberen bare bra for at kroppen kvitter seg med sykdommen... hvis de blir sløve er det viktig å dempe feberen...
Ranveig R Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 Eg har gitt småen paracet pga feber ein gong, då hadde han 39,5 grader og vi var på flyplassen på veg heim frå ferie... Så lenge babyen er nokon lunde "oppegåande", dvs at du får kontakt med han/ho, og det er mulig å avlede oppmerksomheten litt (f.eks. få babyen til å smile, eller interessere seg for ein leike) og ikkje har over 39,5 grader synest ikkje eg det er nødvendig å gje febernedsetjande, men eg ser at folk får ulike råd frå ulike legar/helsesøstre. Viss babyen derimot har dårleg almenntilstand (slapp, sutrete + vanskeleg å avlede) eller ser ut til å ha vondt nokon plass, kan det vere aktuelt å gje paracert ved lavare temperatur. Men då for eventuelle smerter, ikkje pga feberen. Feber er kroppen sin forsvarsmekanisme for å få bukt med basillar som ikkje høyrer heime i ein liten kropp, og bør få "jobbe" i fred, med mindre babyen er veldig dårleg. Er han/ho det bør du uansett ta ein telefon til lege(vakt), og be om råd og ev. komme inn til ein sjekk. For å gjere ting mest mulig behagelig for babyen kan det vere lurt å kle av den, gjerne la han/ho ligge berre i bleie og korterma body. For mykje klede vil føre til at temperaturen går enno meir opp. Bytt ut dyna med eit lett teppe eller to når babyen skal sove. Sjekk tempen om natta viss babyen kjennest veldig varm ut. Lykke til og god bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå