Gå til innhold

Vegghengt stellebord

Helen*81

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med Brio vegghengt stellebord. Vi venter tvillinger og jeg har sett og hørt at dette skal ha god plass til å stelle begge på samtidig i starten.. Nå lurer jeg imidlertid på hvordan man fester disse på veggen?? Vi har fliser på veggen.. og min kjære samboer tror det kan bli vanskelig å få det godt festet.

Samtidig lurer vi på hvordan veggen eventuelt blir seende ut etter at stellebordet fjernes igjen.. om det blir store stygge hull på veggen...??

Vanskelig dette her...

Noen som har kjennskap til dette stellebordet som kan hjelpe meg??

Fortsetter under...

Vil tro at om dere skal få festet det godt i veggen med fliser, må dere borre hull i flisene, og skru skruer inn i veggen via disse. Dette må da sikkert tettes med silikon rundt for at det ikke skal komme noe vann inn i veggen via disse.

Om det er slik, blir det jo hull i flisene når dere tar det vekk igjen.. høres ikke dette logisk ut? Jeg er ingen snekker altså..

Joda.. høres logisk ut.. men ikke særlig pent. Vet ikke om vi har lyst å "ødelegge" flisene med et stellebord nei, så da må vi nok finne en annen løsning.

Kanskje bare stellematte på vaskemaskinen...

Noen andre gode forslag?? Har plass til stellebord evt. kommode altså, men synes ikke alle er så fine, de fine er jo så kjeeeempedyre! ;-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...