Gå til innhold

Loise eller andre el-eksperter:-))) Skjønner ingenting jeg nå- 10 dager DPO og positiv el-test

Anbefalte innlegg

Følte det stakk sånn nederst i magen og tok for sikkerhetsskyld en ny el test (har så mange fra billigetester.com) Den ble positiv. Sjekket forsiktig tappen og den virket litt åpen.... Nå har jeg to muligheter da.... Noen får positiv el-test ved graviditet men da burde vel ikke tappen være åpen...???

Alternativ 2 er at jeg rett og slett har 2 eggløsninger denne måneden men er det mulig da.??? Har tatt el-tester så jeg er sikker på at el har vært for 10 dager siden.....

Har noen erfaring og kan hjelpe meg? Lettere forvirret her nå.....

Fortsetter under...

Kan være at kroppen prøvde å få til en eggløsning for 10 dager siden, men klarte det ikke, å nå prøver på nytt.

Temper du? Dar ser du jo evt om du ha hatt el.

Eller du kan være gravid :)

Tok en graviditetstest fra billigetester nå.... NEGATIV..... Det er jo bare 10 dager siden el så kanskje litt tidlig å ta test. ? Har ikke clearblue liggende......

Syntes bare det er så rart at tappen virker litt åpen.... Håper og håper jeg er gravid'''''''''*******

Andre med erfaring?

Annonse

hadde også veldig ømme brystvorter! Men ta vare på morgenurinen din og test men cb hvis billigtesten din blir negativ! hos meg var det bare cb som ble positiv! (en dag etter ikm) qr negativ og billigtest negativ! LYKKE TIL!!

hei, tok du en el test da du hadde el? kan være falsk positiv el test i såfall, enten nå eller da. jeg ville for og være helt sikker hatt sex nå også slik at du "sikrer" deg litt bedre og ventet ikm blir dermed forskjøvet, dette kan hende.

Jeg er jo bare 10 dager over ikm... Kanskje for tidlig å ta test imorgen tidlig?? Tok du QR testen også før ikm? Har kjøpt fått en CB i hus nå da så det frister veldig å ta den imorgen men jeg er jo da bare 11dager dpo... Får ikke ha så store forventninger til imorgen tidlig men krysser alt jeg har i natt:-)).

Bare tenkte siden du fikk positiv en dag etter ikm.... Har skikkelige mens murringer nå.... Bare ikke det er tanta som er på vei,og jeg har blitt lurt av falske symptomer igjen.......

Jeg ville ventet et par dager med å teste, det er litt tidlig ennå. Jeg fikk negativ med billigtester på 12 dpo og 13 dpo, men tok i tillegg en CB på 13 dpo og den ble positiv.

Annonse

jeg hadde symptomer en uke før jeg testet positiv, og testet som en gal hele uken... vet ikke eksakt når jeg hadde EL den pp fordi det var påske, og jeg ikke tempet, men har normalt lutealfase på 11 eller 12 dager, og testet ikke positivt før 14 dager etter sex. Da med cb. Testet negativt med samme prøve (morgenurin) med billigtester, og som sagt også de 5 neste dagene.. dagen før testet jeg negativt med cb, qr og billigtest.. var helt sikker på at jeg var gravid, og klarte derfor ikke vente!! Jeg vet det er utrolig vanskelig å vente, men kanskje det er fornuftig å vente noen dager før du tester igjen? det kan ta litt tid før du får mensen igjen etter å ha brukt jasmin.. da jeg sluttet (mer enn et år siden nå..) varierte mine perioder fra 33 til 40 dager! nå er de på ca 30.

Takk og takk men jeg kjenner meg selv såpass godt at det første jeg gjør imorgen tidlig er å teste..... Føler jeg også at det har klaffet selvom jeg må være realist og tenke det kan være den dumme tanta som vil på en lynvissitt.... hihi...

Skal holde dere oppdattert og veldig takknemlig for alle tilbakemeldinger;-)

Skal prøve å sove godt i natt......

Så testet jeg da.... Det som var så dumt var at i halv fem tiden våknet sønnen min på 4 med magesmerter.... Da gikk jeg og tisset.... Burde nok ikke gjort det ....Tok testen i syv tiden - NEGATIV:-(

Etter ca 10-15min kunne jeg "ane" akkurat som en skyggestrek, men uansett er testen ugyldig etter 10 min....

Får teste igjen imorgen siden jeg kjøpte en dobbel-test.

Jeg er jo bare 11 dager dpo så jeg håper fortsatt:-)

Spennende Wish..

En el billigstest trenger bare 20eller25 mIu hcg for å slå ut,, mens CB trenger 50mIu... Så det er ikke umulig enda at du er gravid.. Jeg venter spent på neste test du tar..

Bra at du har sikret deg med kos,, i tillfelle det "bare" var el, (at det ikke var el for 11 dager siden likevel)

Krysser fingre for deg.. Klem fra Loise ;0)

Anonym

Hei. Har akkurat det samme som deg, testet i dag pos på dag 10 med EL test fra hurtigtest.no. Har også hørt at EL tester kan slå ut pos på graviditet:) Forrige pp testet jeg pos i 6 dager. Når har du ikm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...