Gå til innhold

Juni: kløende strekkmerker


kine

Anbefalte innlegg

Noen andre som også er plaget av det?

Jeg har fått sinnsykt masse strekkmerker på magen og dem klør noe helt forferdelig, og hvis jeg klør på dem klør det enda mer, og da blir dem også større:(((( har kjøpt en dyr krem på apoteket som visstnok skulle hjelpe, men kjenner ikke stor forbedreing ennå:(

 

noen råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme problemet, og det svir i tillegg når jeg sprikker...

Jeg har brukt natusan babyolje rett etter jeg har dusjet, og ikke tørket noe av som det står at man skal gjøre på flasken. Syns dette har hjulpet for meg. I tillegg har jeg smørt meg med en fet aloevera krem hver morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, skal prøve babyolje i morgen i tillegg til den kremen jeg nå bruker...!

Uff håper inderlig det slutter å klø når ungen er ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en sånn stikk på body shop som er kjempe fin. Den trenger du ikke ta i engang (for de som har noia for kremer som meg).

Selv om du alt har fått strekkmerker hjelper den å gjøre huden myk og det klør mye mindre... merker fort forskjell.

 

Står bak på stikken at den er for strekkmerker så de vet i butikken hva du skal ha.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då e vi to.ej også kleia masse.det e veldi irriterande.ej smøre mej me spenol og aloe vera krem.det hjelpe litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...