kokosbolle Skrevet 27. mai 2006 #1 Del Skrevet 27. mai 2006 Heisann. Hehe, ungen kommer ikke før i januar, så er tidlig ute, men vil gjerne ha deres innspill på mine forslag til guttenavn i første omgang. Synes spesielt at guttenavn er vanskelige, så jeg trenger litt hjelp med dette. Velg ut de du liker best, så blir jeg kjempeglad, ungen kan jo ikke få alle disse navnene, hehe ) Her er alternativene: Amund Carsten Chris Christoph Fabian Felix Filipp Haakon Jacob/Jakob Jens Klaus Laurits/Lauritz Leo Leon Louis Matheo Mauritz Max Neo Noah Olav Phillip Scott Stefan/Stephan Teo/Theo William Øyvind tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. mai 2006 #2 Del Skrevet 27. mai 2006 Noah Olav Er fine:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosbolle Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mai 2006 takktakk, liker olav selv veldig godt. eneste jeg bekymrer meg for er at det er et veldig vanlig navn i norge. men hvis man liker det nok, så ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #4 Del Skrevet 27. mai 2006 Matheo og Jakob syns jeg er veldig fine navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 27. mai 2006 #5 Del Skrevet 27. mai 2006 Mine favoritter: Amund Øyvind Laurits Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 27. mai 2006 #6 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg liker: Jakob Olav William Øyvind De andre navnene var for spesielle for meg, og hadde for sære stavemåter.. Men meg om det Lykke til med svangerskap og navnevalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 27. mai 2006 #7 Del Skrevet 27. mai 2006 De som er fine er Amund, Haakon, Jens, Noah, Theo og Øyvind!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 28. mai 2006 #8 Del Skrevet 28. mai 2006 Leo Felix Noah Matheo Teo/Theo Jacob/J akob dei andre likte eg ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 28. mai 2006 #9 Del Skrevet 28. mai 2006 likte: william stephan phillip noah chris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #10 Del Skrevet 28. mai 2006 Her var det sannelig litt av hvert gitt : ) Ja-navn: Amund Karsten (bruk K!) Jakob (finest med k) Øyvind (Eivind er finere) Filip (med en p) Olav Jens Klaus William Haakon Tja-navn: Noah Scott Max Laurits Felix Fabian Theo Leon Leo Phillip Nei-navn: Stefan/Stephan Neo Mauritz Matheo Louis Christoph Chris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 28. mai 2006 #11 Del Skrevet 28. mai 2006 Disse likte jeg best:-) Haakon Leon Noah Olav Stefan William Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosbolle Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 29. mai 2006 tusen takk for alle svar og innspill. Er ganske sikker på at ungen slipper å bli navneløs hvis det blir en gutt! Nå gjelder det bare å bli enig med samboeren, hehe ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 29. mai 2006 #13 Del Skrevet 29. mai 2006 Amund, liker det, men liker Audun bedre Carsten, OK Chris, nei Christoph, kanskje, spørs på etternavnet, hva komoen blir... Fabian, tja Felix, tja, Filipp, med en p så er det fint Haakon, tja Jacob/J akob, fint Jens, OK Klaus, liker også Claes (Klas) Laurits/Lauritz, med z Leo, leon er finere Leon, fint Louis, nei Matheo, nei Mauritz, ja Max, hehe, kjenner en max, som skal få lillebror mauritz Neo, NEI Noah, poppis Olav, Ja. blir ikke vanlig blant 2006-barn... Phillip, men en l i tilfelle Scott, ok Stefan/Stephan, stefan Teo/Theo, nja William, nei Øyvind, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toffy Skrevet 29. mai 2006 #14 Del Skrevet 29. mai 2006 Matheo.... Likte eg best. Familien min driv me Kennel og ganske mange av navnan du har her forbinder eg med hunda.... men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemofish Skrevet 30. mai 2006 #15 Del Skrevet 30. mai 2006 Amund er min soleklare favoritt blant disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinkBaby♡ Skrevet 30. mai 2006 #16 Del Skrevet 30. mai 2006 Noah og Philip er fine navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #17 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg liker godt Leon (hvis vi får gutt skal han hete Leon Aleksander) Liker også Noah og Leo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindahong Skrevet 4. juni 2006 #18 Del Skrevet 4. juni 2006 Likte: Felix Filip Jacob Leon Louis Matheo Noah Theo William Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juni 2006 #19 Del Skrevet 4. juni 2006 Liker disse best: Christoph -> Christopher Haakon Leon Noah Phillip Scott Stefan/ Teo/Theo - Theodor William Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdal 1976 Skrevet 7. juni 2006 #20 Del Skrevet 7. juni 2006 Liker veldig godt Matheo og William:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr-3-i-Magen Skrevet 7. juni 2006 #21 Del Skrevet 7. juni 2006 Likte Carsten, Haakon, Jakob. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBitteliten Skrevet 7. juni 2006 #22 Del Skrevet 7. juni 2006 Likte: (i tilfeldig rekkeføkge) Felix Filip Haakon Jakob Jens Laurits Leon Leo Max Noah Olav Philip Theo William Øyvind Mange pene navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #23 Del Skrevet 7. juni 2006 Her var mange fine!!!!! Men jeg plukker ut: Haakon Jacob (aller, ALLER finest!!!) Matheo Noah Oeyvind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå